Η Allianz Direct, το κανάλι απευθείας πώλησης ασφάλειας αυτοκινήτου της Allianz Ελλάδος, βραβεύτηκε στα φετινά Loyalty Awards, με το χάλκινο βραβείο στην κατηγορία «Best in Loyalty & Engagement» στον ασφαλιστικό κλάδο.
O θεσμός «Loyalty Awards», που διοργανώνεται από τη Boussias Communications, αναδεικνύει τις βέλτιστες πρακτικές των επιχειρήσεων, οι οποίες σχεδιάζονται με βασικό άξονα τα προγράμματα πιστότητας και υλοποιούνται με στόχο την ενίσχυση των σχέσεων με τους πελάτες τους.
Η Allianz Direct, έχοντας ως βασική προτεραιότητα την ικανοποίηση των πελατών της, υλοποιεί μια ολοκληρωμένη στρατηγική πιστότητας προσφέροντας υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας και επιβράβευσης. Βασισμένη σε μια ειδικά σχεδιασμένη εφαρμογή CRΜ παρέχει εργαλεία όπως το Allianz Direct Customer Portal, τον προσωπικό χώρο επικοινωνίας, ενημέρωσης και διαχείρισης συμβολαίων αλλά και το πρόγραμμα επιβράβευσης Allianz Direct, το οποίο περιλαμβάνει ένα πλήθος προνομίων και προσφορών που ανανεώνονται τακτικά. Ταυτόχρονα, αφουγκράζεται συνεχώς τις ανάγκες των πελατών της, αξιολογεί την εμπειρία τους και αναπροσαρμόζει αναλόγως τις υπηρεσίες της, με στόχο να αναβαθμίζει συνεχώς την ψηφιακή τους εξυπηρέτηση.
Με κεντρικό της μήνυμα το «Direct όταν την αποκτάς, Allianz όταν τη χρειάζεσαι», η Allianz Direct συνδυάζει την αμεσότητα και την ευελιξία των online αγορών με την αξιοπιστία ενός μεγάλου ομίλου, έτσι ώστε να προσφέρει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες, αποβλέποντας στη διατήρηση και στην ενδυνάμωση των σχέσεων εμπιστοσύνης με τους πελάτες της.