Η εταιρεία ξεπέρασε τα 712.000 ασφαλισμένα οχήματα.
Η παρουσία της INTERAMERICAN και της Anytime στο Customer Loyalty Management Conference, που οργάνωσε με επιτυχία στις 21 Οκτωβρίου το περιοδικό Marketing Week της Boussias Communications, φώτισε και το νέο τοπίο της Κινητικότητας υπέρ των πολιτών.
Οι σύγχρονες συνθήκες για τη μετακίνηση διαμορφώνονται κάτω από την επίδραση της ανθρωποκεντρικής αντίληψης για βιώσιμες πόλεις. Είναι ένας από τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης, που έχει υιοθετήσει και υποστηρίζει η INTERAMERICAN.
Μέσα από τη σχέση της με τον πελάτη στην ασφάλιση αυτοκινήτου -αλλά και με το ευρύτερο κοινωνικό σύνολο- η εταιρεία ενδιαφέρεται έμπρακτα για κυκλοφοριακή αποσυμφόρηση, με καθαρή ενέργεια και αυτοκίνητα νέας τεχνολογίας χωρίς ρύπους, για υγιεινή ατμόσφαιρα, για εναλλακτικούς τρόπους μετακίνησης όπως η πεζοπορία, τα μέσα αστικής μετακίνησης, τα ποδήλατα-πατίνια, με περισσότερο χώρο για τους πολίτες και λιγότερο για τα οχήματα. Στην Κινητικότητα, INTERAMERICAN και Anytime σηματοδοτούν την αναβάθμιση της ποιότητας ζωής στην αστική καθημερινότητα.
Ο Πάνος Κούβαλης, επικεφαλής του Mobility & Convenience Τribe της INTERAMERICAN, με την ευθύνη για τον σχεδιασμό και τη δημιουργία λύσεων -ασφαλιστικών και όχι μόνον- σχετικά με την κινητικότητα (mobility) και την ευκολία στη καθημερινότητα (convenience) των ανθρώπων, ήταν διαφωτιστικός ως ομιλητής στο Συνέδριο. Αναφέρθηκε ειδικότερα:
· στις ευκολίες και δυνατότητες που διανοίγονται από τις εφαρμογές της ψηφιακής τεχνολογίας στο πεδίο της ασφάλισης αυτοκινήτου αλλά και στην πιο ασφαλή μετακίνηση,
· στις υπηρεσίες, τα οικοσυστήματα και τις συνέργειες που εμπλουτίζουν την εμπειρία του πελάτη, πέρα από την ασφάλιση,
· στη διάσταση της ενσυναίσθησης που προάγει τη σχέση εταιρείας – πελάτη και ενισχύει την αμοιβαία εμπιστοσύνη.
Η εστίαση στον πελάτη και στον τομέα της ασφάλισης αυτοκινήτου, για την INTERAMERICAN είναι συνδεδεμένη με παροχές και ευκολίες που ξεπερνούν την κάλυψη μιας ζημιάς, δημιουργώντας συνθήκες βελτίωσης στη χρήση του μέσου και ικανοποίησης για τον ίδιο τον πελάτη, αλλά και για το περιβάλλον μέσα στο οποίο ζει και μετακινείται. Η εταιρεία αναφέρεται σε ένα ευρύ πελατολόγιο στον κλάδο, που ξεπερνά τα 712.000 ασφαλισμένα οχήματα στην Ελλάδα και την Κύπρο, όπου δραστηριοποιείται με υποκατάστημα (Anytime Κύπρου).