Ένας εξαιρετικά σημαντικός κύκλος εκπαίδευσης ολοκληρώθηκε για τους Συντονιστές και Unit Managers του αποκλειστικού Δικτύου της Interamerican, με την απονομή των διπλωμάτων από το εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Agency Management Training Course” της LIMRA, σε εκδήλωση που διοργάνωσε η Εταιρία στις 4 Σεπτεμβρίου. Στην απονομή παρευρέθηκαν οι Managers ασφαλιστικών διαμεσολαβητών που συμμετείχαν και ολοκλήρωσαν επιτυχώς το πολυήμερο πρόγραμμα, καθώς και Διοικητικά Στελέχη της Εταιρίας.
Το βιωματικό και διαδραστικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Agency Management Training Course” επικεντρώθηκε στη βελτίωση των δεξιοτήτων που απαιτούνται από έναν σύγχρονο Agency Manager για την επίτευξη των στόχων του. Η εκπαίδευση πραγματοποιήθηκε μέσα από 5 πρακτικά εκπαιδευτικά εργαστήρια, καλύπτοντας 21 ημέρες και περισσότερες από 170 εκπαιδευτικές ώρες. Η θεματολογία κάλυψε το πλήρες φάσμα των περιοχών δράσης ενός Manager ασφαλιστικού γραφείου και συγκεκριμένα του Σχεδιασμού, της Στρατολόγησης, της Επιλογής Συνεργατών, της Εκπαίδευσης και Διαχείρισης της Απόδοσης, προσφέροντας κατευθύνσεις και καλές πρακτικές για την ανάπτυξη των Γραφείων Πωλήσεων της Εταιρίας.
Η τελετή ξεκίνησε με την ομιλία του Γιάννη Καντώρου Διευθύνοντα Συμβούλου της Interamerican, του κου Τάσου Ηλιακόπουλου, Γενικού Διευθυντή Πωλήσεων, καθώς και του Γιάννη Γιαννακόπουλου, Sales Operations Manager. Ο ίδιος μάλιστα έκανε και την απονομή των διπλωμάτων.
Η επένδυση στη γνώση και την ανάπτυξη των συνεργατών της είναι μέρος της στρατηγικής και προτεραιότητα της Interamerican. Αυτό αναγνώρισαν και οι ίδιοι οι Managers, που έλαβαν μέρος στην εκδήλωση και θέλησαν να εκφράσουν τις ευχαριστίες τους, αλλά και να μοιραστούν τις σκέψεις τους για τα σημαντικότερα οφέλη που αποκόμισαν από το πρόγραμμα:
Η Limra πήρε όλη τη γνώση που υπήρχε ως εμπειρία και τη έβαλε σε δομή και σε κανόνες.
(Αντωνάκος Δημήτριος, Συντονιστής)
Απέκτησα έναν βηματισμό που με οδήγησε στο να φτιάξω μία νέα κουλτούρα στο γραφείο μου.
(Επιτροπάκη Σταυρούλα, Συντονίστρια)
Αυτό είναι από τα πιο σημαντικά πτυχία που έχω πάρει – ίσως το πιο σημαντικό. Είναι αυτό που καθόρισε τη δουλειά μου. Δεν υπήρχε τίποτα πιο σημαντικό σε επίπεδο εκπαίδευσης που να επηρέασε τόσο πολύ αυτό που κάνω. Προσπαθώ να εφαρμόζω ακριβώς όσα μας μάθανε. Ήταν μία μοναδική εμπειρία.
(Μαθιούδη Κωνσταντίνα, Συντονίστρια)
Κεντρική φωοτγραφία: (από αριστερά) Οι κ.κ. Μαρία Χαλικιά -Unit Manager, Κωνσταντίνα Μαθιούδη –Agency Manager, Γιάννης Γιαννακόπουλος, Διευθυντής Sales Operations, Σταυρούλα Επιτροπάκη –Agency Manager, Σοφία Ζερβουδάκη –Agency Manager