Στον “αέρα” είναι η νέα τηλεοπτική καμπάνια του Οικοσυστήματος Υγείας και Φροντίδας της Generali, Life On. H καμπάνια θα προβάλλεται καθ’ όλη τη διάρκεια του Euro 2020 από 11 Ιουνίου έως και 11 Ιουλίου, πριν την έναρξη κάθε αγώνα.
Το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου-UEFA, αποτελεί μία από τις σημαντικότερες αθλητικές διοργανώσεις παγκοσμίως, η οποία προβάλλεται σταθερά κάθε τέσσερα χρόνια από το 1960. Η φετινή διοργάνωση έχει πετύχει πολύ υψηλούς δείκτες τηλεθέασης μέχρι τώρα, ενώ είναι μία από τις πιο αναμενόμενες, καθώς λόγω της πανδημίας η περσινή προγραμματισμένη διεξαγωγή της, αναβλήθηκε για το 2021. Φέτος, για πρώτη φορά στην ιστορία της, διεξάγεται σε 11 διαφορετικές πόλεις, οι οποίες θα φιλοξενήσουν τα 51 συνολικά παιχνίδια.
Η Generali κάνει το δικό της ντεμπούτο σε αυτή την ευρωπαϊκή γιορτή, με ένα διαφημιστικό σποτ που τονίζει την αξία της πρόληψης, της ευεξίας και της ευελιξίας επιλογών για το σύγχρονο καταναλωτή, που αποτελούν τους πυλώνες του νέου οικοσυστήματος υγείας Life On.
Η ασφαλιστική πρόταση της Generali, Life On ξεχωρίζει, μεταξύ άλλων γιατί εισάγει μία νέα φιλοσοφία στην ασφάλιση υγείας, αφού συνδυάζει παραδοσιακές ασφαλιστικές καλύψεις με μία σειρά από καινοτόμες υπηρεσίες ευ ζην και ψηφιακά εργαλεία. Επίσης, δεν περιορίζεται σε ένα προκαθορισμένο συνδυασμό ασφαλιστικών καλύψεων. Ανταποκρινόμενη στις νέες καταναλωτικές τάσεις, η Generali σχεδίασε μία πρωτοποριακή λύση όπου ο πελάτης αποκτάει ενεργό συμμετοχή στη σύνθεση του δικού του προγράμματος υγείας και επιπλέον, τη δυνατότητα να ενεργοποιεί τις υπηρεσίες και τις παροχές του οικοσυστήματος Life On, που ταιριάζουν στις ανάγκες του.
Πλέον, ο ασφαλισμένος έχει τη δυνατότητα να επιλέξει και το επίπεδο της κάλυψης που τον εξυπηρετεί Basic, Standard, Premium, συνδυάζοντας όποιες παροχές επιθυμεί από πέντε (5) άξονες προστασίας:
Με αυτόν τον τρόπο, για πρώτη φορά, τα διαφορετικά προγράμματα ασφάλισης (νοσοκομειακά, εξωνοσοκομειακά, οικογενειακά, ζωής), συνδυάζονται σε ένα ενιαίο οικοσύστημα υπηρεσιών υγείας και ευ ζην. Ο πελάτης έχει επίσης τη δυνατότητα να αλλάζει το συνδυασμό των καλύψεων αν επιθυμεί.
H επανεκκίνηση του ιστορικού, αθλητικού θεσμού του Εuro, συμβαδίζει απόλυτα με το μήνυμα της Generali, που ως ένας ιστορικός οργανισμός με 190 χρόνια ιστορίας, στέκεται δίπλα στους πελάτες της ως ένας Lifetime Partner.