Στο πλαίσιο του σχεδιασμού μιας στρατηγικής επικοινωνίας που θα δώσει αξία στην εταιρεία, στους συνεργάτες και στους ασφαλισμένους, η Eurolife ERB επενδύει περαιτέρω στο στελεχιακό της δυναμικό, ορίζοντας τον Νίκο Κακολύρη ως Head of Communications και μέλος του Συμβουλίου Διοίκησης.Από τη συγκεκριμένη θέση, ο Νίκος Κακολύρης θα έχει την ευθύνη του σχεδιασμού και της υλοποίησης της επικοινωνιακής στρατηγικής της Eurolife ERB, με στόχους την καλύτερη και αποτελεσματικότερη προβολή της εταιρείας και την περαιτέρω ενδυνάμωση της εικόνας της, με γνώμονα την καινοτομία και την εξωστρέφεια.
Ο Νίκος Κακολύρης, διαθέτει σημαντική εμπειρία σε υψηλόβαθμες θέσεις μεγάλων εταιρειών του χώρου της επικοινωνίας και της διαφήμισης και είναι κάτοχος πτυχίου Επικοινωνίας & Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης από το Πάντειο Πανεπιστήμιο.
Με αφορμή την ένταξη του Ν. Κακολύρη στο στελεχιακό δυναμικό της εταιρείας, o Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Eurolife ERB, Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, δήλωσε: «Είναι γεγονός ότι η επικοινωνία αλλάζει και μεταμορφώνεται συνεχώς. Στη Eurolife ERB θεωρούμε σημαντικό να επικοινωνούμε με συνέπεια και σαφήνεια το όραμά μας, τους στόχους μας, αλλά και τις λύσεις και προτάσεις που έχουμε για τη βελτίωση της ζωής των ασφαλισμένων, αξιοποιώντας το σύνολο των σύγχρονων καναλιών επικοινωνίας και δημιουργώντας ισχυρούς και ειλικρινείς δεσμούς με τα κοινά μας. Η επιλογή του κ. Κακολύρη ακολουθεί ακριβώς αυτή τη φιλοσοφία. Τον καλωσορίζουμε στη μεγάλη οικογένεια της Eurolife ERB και του ευχόμαστε καλή επιτυχία στα νέα του καθήκοντα».
Αντίστοιχα, ο N. Κακολύρης δήλωσε: «Είναι ιδιαίτερη χαρά για εμένα, έπειτα από 17 χρόνια εμπειρίας στον χώρο της επικοινωνίας, να γίνομαι μέλος της Eurolife ERB, μιας εταιρείας ηγέτιδας στον κλάδο, η οποία αποδεικνύει σταθερά ότι αντιλαμβάνεται την αξία της αλλαγής σε έναν κόσμο που συνεχώς εξελίσσεται. Από τη θέση του Head of Communications, στόχος μου είναι να συμβάλλω και εγώ από την πλευρά μου, ώστε η εταιρεία να συνεχίσει να αναπτύσσεται βιώσιμα, ανταποκρινόμενη αποτελεσματικά και με καινοτόμους τρόπους στην επίτευξη των στόχων της, με όραμα τη δημιουργία προστιθέμενης αξίας για τους ασφαλισμένους, για τους συνεργάτες, αλλά και για το σύνολο της ελληνικής κοινωνίας και οικονομίας».