Η Eurolife ERB, στο πλαίσιο της δυναμικής ανάπτυξης με γνώμονα την καινοτομία και τoν ψηφιακό μετασχηματισμό, συμμετείχε στο πρώτο Hackathon 2018 του Ομίλου Fairfax, το οποίο πραγματοποιήθηκε στο Τορόντο του Καναδά. Σε αυτό το διεθνές workshop καινοτομίας, εκπρόσωπος της Eurolife ERB ήταν ο κ. Γιώργος Κασκαρέλης, Marketing & Communication Specialist, ενώ το συντονισμό της προετοιμασίας του φακέλου συμμετοχής καθώς και τη σύσταση της σχετικής ομάδας εργασίας στην Ελλάδα, είχε ο κ. Ανδρέας Ανδριόπουλος, Υποδιευθυντής Διεύθυνσης Πληροφορικής.Ο στόχος του πρώτου Fairfax Hackathon 2018 ήταν διττός: Αφενός η ανάπτυξη νέων τεχνολογικών λύσεων και επιχειρηματικών μοντέλων στον ασφαλιστικό κλάδο, αφετέρου η γνωριμία και η συνεργασία μεταξύ στελεχών από διαφορετικές χώρες που ανήκουν στην οικογένεια της Fairfax, με σκοπό την ανταλλαγή ιδεών και βέλτιστων πρακτικών.
Για τις ανάγκες υλοποίησης του στόχου, οι 29 εκπρόσωποι των εταιρειών του Ομίλου από συνολικά 7 χώρες, σχημάτισαν 6 ομάδες, οι οποίες είχαν 48 ώρες στη διάθεσή τους για να αναδείξουν την ιδέα τους, ενώ καθ’ όλη τη διάρκεια της εκδήλωσης εξειδικευμένοι σύμβουλοι έθεσαν τις κατευθυντήριες γραμμές και παρείχαν την απαραίτητη καθοδήγηση και υποστήριξη σε όλες τις ομάδες.
Πιστεύοντας στη δυναμική των μικρών επιχειρήσεων, κεντρικό θέμα για όλες τις συμμετέχουσες ομάδες ήταν «Η ψηφιακή εμπειρία για μικρές επιχειρήσεις: Πώς μπορούμε να διαχειριστούμε και να εξυπηρετήσουμε καλύτερα μικρές επιχειρήσεις ως πελάτες». Βάσει αυτού, οι ομάδες επικεντρώθηκαν στην αξιοποίηση της τεχνολογίας και την ενίσχυση των ψηφιακών δεξιοτήτων των μικρών επιχειρήσεων, παράλληλα με τη βελτιστοποίηση των παρεχόμενων υπηρεσιών και την προσφορά ευέλικτων και πελατοκεντρικών λύσεων εκ μέρους της ασφαλιστικής εταιρείας, για την ικανοποίηση των ολοένα αυξανόμενων αναγκών των πελατών τους.
Ο κ. Γιώργος Κασκαρέλης με αφορμή τη συμμετοχή του σε αυτό το διεθνές workshop επιχειρηματικότητας και καινοτομίας, δήλωσε: «To Fairfax Hackathon 2018 εκτός από μια μοναδική εμπειρία ήταν και μία ευκαιρία συνεργασίας και ανταλλαγής ιδεών, απόψεων, κουλτούρας μεταξύ του ανθρώπινου δυναμικού των εταιρειών που βρισκόμαστε κάτω από την ομπρέλα της Fairfax ανά τον κόσμο, με σκοπό τον σχεδιασμό προϊόντων και υπηρεσιών που θα δούμε στον ασφαλιστικό κλάδο τα επόμενα χρόνια. Είναι γεγονός ότι η ανάπτυξη μπορεί να έρθει μόνο μέσα από τη βελτίωση της ψηφιακής εμπειρίας του πελάτη με την ανάπτυξη λύσεων που διευκολύνουν την καθημερινότητα του.»