Άμεση η ανταπόκριση της εταιρείας στους πελάτες της που πλήττονται από τις πυρκαγιές.
Η Eurolife FFH έχει δεσμευθεί να βρίσκεται πάντα δίπλα στους ασφαλισμένους της, φροντίζοντας να ανταποκρίνεται με συνέπεια και αμεσότητα όποτε τη χρειαστούν. Με αφορμή τις καταστροφικές πυρκαγιές, η εταιρεία έδειξε γρήγορα αντανακλαστικά και ενεργοποίησε μια σειρά από ενέργειες για την ταχύτερη εξυπηρέτηση των πληγέντων πελατών της.
Πιο συγκεκριμένα, η Eurolife FFH είναι στο πλευρό τους από την πρώτη στιγμή, έχοντας βάλει σε προτεραιότητα τα αιτήματά τους, ώστε να έχουν μηδενική αναμονή κατά την τηλεφωνική επικοινωνία τους με την εταιρεία. Για το λόγο αυτό, ενεργοποίησε ειδική γραμμή εξυπηρέτησης (2109303800, επιλογή 8) για τους πληγέντες από πυρκαγιές, καθώς και σχετικό ενημερωτικό μήνυμα πριν από τις υπόλοιπες επιλογές.
Βασικός σκοπός της Eurolife FFH και του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πελατών της (Eurolife Experience Center) είναι, με τη γρήγορη κινητοποίησή τους, να ανταποκρίνονται άμεσα στα αιτήματα των ασφαλισμένων. Για την ταχύτερη υποστήριξή τους, η εταιρεία έχει ορίσει το χρόνο αυτοψίας ζημιωθέντων κινδύνων εντός 24 ωρών από την αναγγελία, με στόχο την άμεση αποζημίωση των πελατών της, ενώ παρέχει και τη δυνατότητα για προκαταβολές, με βάση τους όρους του εκάστοτε συμβολαίου.
Στο ίδιο πλαίσιο, η εταιρεία έχει προχωρήσει στις παρακάτω ενέργειες:
· Συνεχής και προσωπική επικοινωνία με τους πληγέντες πελάτες, ενημερώνοντάς τους για την πορεία και την εξέλιξη του αιτήματός τους
· Ειδική υποστήριξη και επικοινωνία με τους πληγέντες πελάτες, εξυπηρετώντας τους με συνέπεια για την καταγραφή των αιτημάτων τους
· Άμεσος συντονισμός ενεργειών για την ικανοποίηση των αιτημάτων αποζημίωσης που καταθέτουν οι ασφαλισμένοι, με fast track διαδικασίες εξυπηρέτησης
· Εξάμηνη αναστολή στις ακυρώσεις ασφαλιστηρίων για όλους τους ασφαλισμένους της εταιρείας στον κλάδο Περιουσίας που επλήγησαν από τις πυρκαγιές
Για τη Eurolife FFH, αξία έχει να ανταποκρίνεται με επαγγελματισμό στις δύσκολες περιστάσεις, αποδεικνύοντας το σεβασμό της απέναντι σε κάθε άνθρωπο που την έχει εμπιστευθεί. Με ενσυναίσθηση και υπευθυνότητα, η εταιρεία και οι άνθρωποί της βρίσκονται στο πλευρό του, πάντα με κριτήριο την καλύτερη εξυπηρέτηση και υποστήριξή του.
(από επάνω αριστερά:) 1η σειρά – ΣΙΑΜΗΤΡΟΣ ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ - Γραφείο: ΓΑΒΑΛΑΚΗΣ Λ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΑΣΦΑΛ. ΣΥΜΒ-ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ-ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕΣ & ΣΙΑ Ε.Ε., ΔΕΛΕΝΔΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ – ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ EUROLIFE FFH, ΚΟΥΚΟΥΛΙΑΚΟΥ ΦΩΤΕΙΝΗ - Γραφείο: ΓΑΒΑΛΑΚΗΣ Λ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΑΣΦΑΛ. ΣΥΜΒ-ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ-ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕΣ & ΣΙΑ Ε.Ε., ΓΚΟΝΤΡΟΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ - Γραφείο: VICTORY PROMISE ΠΡΑΚΤ/ΣΗ ΑΣΦΑΛ. Α.Ε, ΜΠΡΑΪΜΗ ΕΜΙΛΥ - Γραφείο: ΜΕΓΚΑ ΙΝΣΟΥΡΑΝΣ ΜΠΡΟΚΕΡΣ Α.Ε., ΠΑΤΣΑΤΖΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ- ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΕΤΑΙΡΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ EUROLIFE FFH, ΚΑΛΟΓΗΡΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ - Γραφείο: ΑΠΟΛΛΩΝ Α.Ε. ΜΕΣΙΤΕΙΑΣ ΑΣΦΑΛ., ΠΑΠΟΥΤΣΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ - Γραφείο: ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ ΣΟΦΟΥ Α.Ε. ΠΡΑΚΤΟΡΕΥΣΗΣ, ΑΡΑΠΟΓΛΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ - ΜΕΛΟΣ ΕΤΑΙΡΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ EUROLIFE FFH, ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ ΖΩΗ - Γραφείο: FI LEADERS, ΧΡΗΣΤΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ - Γραφείο: 3P INSURANCE BROKERS Ι.Κ.Ε., ΦΟΥΛΑΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ - Γραφείο ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ & ΣΙΑ ΟΕ. 2η σειρά – ΚΑΡΚΟΥΛΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ – Γραφείο: DESIGNIA INSURANCE AGENTS, ΦΥΤΕΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑ – Γραφείο: ΑΣΦ. ΠΡΑΚΤ. ΠΑΡΟΝ, ΚΟΣΜΑΔΑΚΗΣ ΣΩΤΗΡΙΟΣ - Γραφείο: FI LEADERS, ΣΙΝΝΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ – Γραφείο: EURENTA ΕΛΛΑΣ ΜΟΝ., ΣΙΚΟΤΑΚΗ ΣΟΦΙΑ - Γραφείο: ΑΠΟΛΛΩΝ Α.Ε. ΜΕΣΙΤΕΙΑΣ ΑΣΦΑΛ., ΒΙΚΤΩΡΑΤΟΥ ΣΤΕΛΛΑ - Γραφείο: WE ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ Α.Ε., ΠΟΥΛΑΝΤΖΑ ΜΑΡΙΑ - Γραφείο: Μ. ΠΟΥΛΑΝΤΖΑ & ΣΙΑ Ο.Ε., ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ - Γραφείο: FARAOS my life partners Ι.Κ.Ε., ΒΟΛΙΚΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ - Γραφείο: WE ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ Α.Ε., ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ - Γραφείο: ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ & ΣΙΑ ΟΕ, ΓΑΒΑΛΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ - Πιστοποιημένος εκπαιδευτής της LIMRA για Ελλάδα και Κύπρο