Η ΑΧΑ, η Εταιρεία με το καλύτερο εργασιακό περιβάλλον στην Ελλάδα, συνεχίζει να διασφαλίζει όλες τις απαραίτητες προϋποθέσεις για να παρέχει προστιθέμενη αξία στους εργαζομένους της και, μέσα από αυτούς, στους πελάτες της. Για τον σκοπό αυτό, εξακολουθεί να αναπτύσσει μια εκτενή στρατηγική διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην επαγγελματική ανάπτυξη, στην ισορροπία προσωπικής και επαγγελματικής ζωής και στη δημιουργία μίας ενιαίας κουλτούρας που βασίζεται σε βαθιά ριζωμένες αξίες.
Προς αυτή την κατεύθυνση και με διαχρονικό της μέλημα την εξασφάλιση ενός ποιοτικού εργασιακού χώρου, η Εταιρεία πέτυχε το 2016 μια πολύ σημαντική διάκριση. Βραβεύτηκε ως η καλύτερη Εταιρεία στην Ελλάδα για το εργασιακό της περιβάλλον, στον διεθνώς αναγνωρισμένο θεσμό “Best Workplaces 2016”, στην κατηγορία των επιχειρήσεων με 250 εργαζομένους και πάνω.
Η σημαντική, όμως, αυτή αναγνώριση αποτελεί μέρος της σχέσης που χτίζει η ΑΧΑ με τους ανθρώπους της και δεν σταματά εκεί. Τοποθετώντας τους στον επίκεντρο των ενεργειών της, συνεχίζει να πραγματοποιεί πρωτοβουλίες που στοχεύουν στην ενδυνάμωση των γνώσεων τους. Το 2017, εγκαινίασε την ηλεκτρονική πλατφόρμα «YES Learning Platform», δίνοντας πρόσβαση σε πάνω από 1.000 εκπαιδεύσεις σε όσους επιθυμούν να εξελιχθούν επαγγελματικά. Αντίστοιχα, σημαντικό σταθμό στη μακροπρόθεσμη στρατηγική της αποτελεί «Η Εβδομάδα Ασφαλιστικής Ενημέρωσης», στην οποία συμμετέχουν ενεργά 100 εργαζόμενοί της, με στόχο να κατανοήσουν το σύνολο των λειτουργιών του οργανισμού.
Παράλληλα, τα τελευταία χρόνια, η Εταιρεία αναπτύσσει δράσεις που αφορούν στην εξισορρόπηση της επαγγελματικής και προσωπικής ζωής, με απώτερο στόχο να βελτιώνεται συνεχώς ο κύκλος ζωής τους σε κάθε στάδιο της πορείας τους. Δημιούργησε, έτσι, την ομάδα “Well Being@AXA”, τα μέλη της οποίας προτείνουν και υλοποιούν ενέργειες για την ενδυνάμωση της καλής σωματικής και ψυχικής υγείας των εργαζομένων. Επιπλέον, διοργανώνει την εβδομάδα “We Care for You”, κατά τη διάρκεια της οποίας οι άνθρωποι του οργανισμού μιλούν ανοιχτά για τις ανάγκες τους, μοιράζονται υπερήφανα τις δράσεις τους και συζητούν για όσα τους απασχολούν. Τέλος, μέσω του προγράμματος “ΑΧΑ Reverse Mentoring”, οι άνθρωποι της ΑΧΑ, αλλά και φοιτητές από τα Πανεπιστήμια της χώρας, λαμβάνουν σημαντικές γνώσεις για την επαγγελματική τους σταδιοδρομία και τον ασφαλιστικό κλάδο, αλλά και την εξέλιξή τους μέσα στην Εταιρεία.
Η Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού κ. Άννα Μανιάτη, δήλωσε: «Οι άνθρωποί μας αποτελούν τον πυρήνα όλων των δραστηριοτήτων μας. Γι’ αυτό επενδύουμε στη συνεχή ανάπτυξη των γνώσεων και των δεξιοτήτων τους, μέσα σε ένα υγιές, ευχάριστο και δημιουργικό περιβάλλον. Αυτό είναι το βασικό μας μέλημα. Γι’ αυτό εργαζόμαστε καθημερινά, δίνοντας τον καλύτερό μας εαυτό. Αυτή είναι η κατεύθυνση που θα συνεχίσουμε, έχοντας ως πυξίδα μας τις εταιρικές αξίες μας και ως προϋπόθεση κάθε σχεδιασμού μας τη διαχείριση των ανθρώπων μας με σεβασμό και διαφάνεια».