Η ERGO Ασφαλιστική, σε συνεργασία με το «Πανόραμα Επιχειρηματικότητας και Σταδιοδρομίας», διοργάνωσε το πρώτο της «Business Day» με στόχο τη διασύνδεση των νέων με τον κόσμο των επιχειρήσεων.
Η ERGO φιλοξένησε στα κεντρικά της γραφεία φοιτητές και απόφοιτους ελληνικών πανεπιστημίων καθώς και νέους επαγγελματίες με σκοπό να ανακαλύψουν τον σύγχρονο κόσμο της ασφάλισης, να γνωρίσουν τις επιχειρησιακές λειτουργίες της εταιρείας, τις δεξιότητες που είναι απαραίτητες στο σύγχρονο περιβάλλον εργασίας αλλά και τις ευκαιρίες καριέρας στην εταιρεία.
Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν στελέχη της εταιρείας, να ακούσουν τις επαγγελματικές και προσωπικές τους εμπειρίες εξέλιξης και να συζητήσουν μαζί τους για τις σύγχρονες τάσεις του επιχειρηματικού κόσμου αλλά και τους προβληματισμούς και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν στην προσπάθειά τους να ενταχθούν στον κόσμο της εργασίας.
Επιπρόσθετα, μέσα από διαδραστικά workshops και case studies δόθηκε η δυνατότητα στους νέους που συμμετείχαν να αξιοποιήσουν την κριτική τους σκέψη και το δημιουργικό τους πνεύμα και να ζήσουν την επιχειρησιακή πραγματικότητα ενός σύγχρονου οργανισμού. Στο τέλος της ημέρας, η εταιρεία προσέφερε αναμνηστικά δώρα σε όλους τους συμμετέχοντες και στους νικητές ενός quiz ερωτήσεων, συνεδρίες, mentoring με στελέχη της εταιρείας.
Σε δηλώσεις της η Χρυσούλα Κολέτσου, Talent Acquisition & Employer Branding Specialist της ERGO τόνισε ότι “η αγορά εργασίας, ολοένα και αλλάζει. Διανύουμε μια περίοδο η οποία έχει ως κύρια χαρακτηριστικά της την καινοτομία, την εξέλιξη της τεχνολογίας, τους γρήγορους ρυθμούς και την ευελιξία. Για εμάς στην ERGO, η προσέλκυση και η διατήρηση νέων ταλέντων έχει πρωταγωνιστικό ρόλο και η ενίσχυση της φήμης της εταιρείας μας ως εργοδότης επιλογής παραμένει στο επίκεντρο του μακροπρόθεσμου σχεδιασμού και της στρατηγικής μας. Στην ERGO, θέλοντας να είμαστε δίπλα στους νέους και να τους υποστηρίζουμε στα πρώτα βήματα της καριέρας τους, συμμετέχουμε σε πολλές δράσεις των Πανεπιστημίων της χώρας και διοργανώνουμε εκδηλώσεις όπως αυτή για να τους ακούμε και να αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες τους.”