To IFAAcademy καινοτομεί παγκοσμίως για άλλη μια φορά.
Νέο μοναδικό Artificial Intelligence CRM & Activity management system.
Μια μοναδική ψηφιακή πολυεφαρμογή ειδικά σχεδιασμένη για ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές και managers.
Αλλάζει τα δεδομένα στην αυτοματοποίηση εργασιών, στο cross selling & upselling και στο management ασφ. Διαμεσολαβητών.
Η παρουσίασή της θα γίνει την 1η Μαρτίου στις 3:00μ.μ. σε πανελλαδικό ψηφιακό event και ενδιαφέρει ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές και συντονιστές.
To νέο λογισμικό διαθέτει:
– CRM & PRM (Prospecting relationship management) σε ένα μοναδικό format που ακολουθεί όλο το ταξίδι του υποψήφιου πελάτη, σε όλα τα στάδια από την προσέγγιση μέχρι και τη συνεργασία, αλλά και του υφιστάμενου πελάτη στο δρόμο για το cross selling & up selling και φυσικά τη λήψη συστάσεων. Ένα πανίσχυρο εργαλείο, πολύ εύκολο και γρήγορο στη χρήση, ειδικά σχεδιασμένο για τον πολυάσχολο ασφαλιστικό διαμεσολαβητή του σήμερα.
– Εργαλείο Business planning του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή και υπολογισμού της απαιτούμενης δραστηριότητας για τη σταθερή επίτευξη των παραγωγικών στόχων χωρίς αποκλίσεις
– Activity Management Reporting: Για πρώτη φορά παγκοσμίως, με ειδικό αλγόριθμο, μέσω της χρήσης του CRM, καταγράφεται αυτόματα η δραστηριότητα του συμβούλου στο σύστημα, χωρίς να χρειάζεται να την καταχωρεί ο ίδιος και χωρίς καμία άλλη δική του ενέργεια. Το σύστημα παράγει πλήρες αυτοματοποιημένο report δραστηριότητας με όλα τα δεδομένα ανά κατηγορία και υπολογίζει και αποτυπώνει με ακρίβεια τα στατιστικά επιτυχίας του συμβούλου σε κάθε φάση της επαφής του με τον υποψήφιο πελάτη.
– Για managers και ομάδες, επίσης για πρώτη φορά με χρήση αλγόριθμου, παρέχει real time reporting δραστηριότητας των συνεργατών και στατιστικών επιτυχίας για να μπορούν να εντοπίσουν τα σημεία που χρήζουν βελτίωσης και να συνεργαστούν πιο επιτυχημένα. «You can’t manage what you can’t measure» Peter Drucker.
Σημαντικά οφέλη χρήσης:
– Εξοικονόμηση σημαντικού χρόνου για τον ασφ. Διαμεσολαβητή αυτοματοποιώντας πολύ σημαντικές εργασίες.
– Οι ασφαλιστικοί σύμβουλοι έχουν ολοκληρωμένο αρχείο πελατών στο portal της εταιρίας ή του γραφείου τους, όμως δεν τηρούν οργανωμένο ψηφιακό αρχείο υποψήφιων πελατών που είδαν αλλά δεν έκλεισαν συνεργασία μαζί τους. Με το software αυτό, επιτυγχάνεται η ολοκληρωμένη ψηφιακή καταγραφή όλων των επαφών
που έχουν πραγματοποιήσει ώστε να μπορούν να τους επαναπροσεγγίσουν με επιτυχία στο μέλλον και να μη χάνουν καμία πωλησιακή ευκαιρία!
– Κεντροποιημένη διαχείριση υποψήφιων πελατών
– Αυτοματοποίηση όλων των follow up ενεργειών, με σύστημα υπενθυμίσεων, που θα οδηγήσουν σε αύξηση παραγωγής σε όλους τους κλάδους
– Cross selling & Up selling
– Εύκολη κατηγοριοποίηση επαφών για περισσότερο στοχευμένες και αποτελεσματικές πωλησιακές καμπάνιες
– Αυτόματη παρακολούθηση στατιστικών επιτυχίας για αποτελεσματικό self-management
– Πλήρες real time management reporting της δραστηριότητας της ομάδας συνεργατών και στατιστικά επιτυχίας και παραγωγής επόμενου χρονικού διαστήματος.
Για να παρακολουθήσετε την παρουσίαση της νέας αυτής εφαρμογής αλλά και της αναβάθμισης των υφιστάμενων λογισμικών ανάλυσης αναγκών του IFAAcademy και του αντίστοιχου προγράμματος πιστοποίησης στο Insurable Risk Management δηλώστε συμμετοχή στο δωρεάν webinar στο παρακάτω link.