Για την ERGO Ασφαλιστική το 2021 ήταν μια χρονιά ορόσημο για την εξέλιξη του ψηφιακού μετασχηματισμού της, ο οποίος βρίσκεται στο επίκεντρο του στρατηγικού σχεδιασμού της, καθώς σφραγίσθηκε με την επίτευξη καινοτόμων έργων και την ανάληψη ρηξικέλευθων πρωτοβουλιών.
Αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογίες και εφαρμόζοντας βέλτιστες πρακτικές, η εταιρεία ξεκίνησε την υλοποίηση του στρατηγικού της πλάνου δημιουργώντας σύγχρονες ψηφιακές εφαρμογές και λύσεις με στόχο να αναβαθμίσει τις υπηρεσίες για τους ασφαλισμένους και τους συνεργάτες της μέσα από μία πελατοκεντρική φιλοσοφία. Τον τελευταίο χρόνο, η ERGO ξεχώρισε με συνολικά 7 σημαντικά βραβεία στα “Impact BITE Awards”, “Mobile Excellence Awards” και “ERMIS Awards”, που αποτελούν κορυφαίους θεσμούς επιβράβευσης της τεχνολογικής καινοτομίας, των ψηφιακών εφαρμογών και της δημιουργικότητας στην επικοινωνία.
Συγκεκριμένα, η εφαρμογή ERGO forMe, που δημιούργησε η εταιρεία για τους ασφαλισμένους της ώστε να έχουν 24ωρη άμεση και ασφαλή πρόσβαση στο ασφαλιστικό τους χαρτοφυλάκιο, απέσπασε δύο Gold Impact BITE Awards στις κατηγορίες “Ψηφιακός Μετασχηματισμός Εμπειρίας Πελατών” και “Καινοτομία & Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα μέσω ICT”, ένα Silver Mobile Excellence Award στην κατηγορία “Improve Customer Service and Retention” και ένα Bronze Ermis Award στην ενότητα “UI & Usability”.
Η εφαρμογή ηλεκτρονικής υπογραφής “ERGO eSign” διακρίθηκε στα “Mobile Excellence Awards” λαμβάνοντας Gold βραβείο στην κατηγορία “Business Model Transformation through Mobile” και Silver βραβείο στην κατηγορία “Business Process Re-engineering through Mobile”. Με την εφαρμογή αυτή, η διαδικασία αποζημιώσεων στις γενικές ασφαλίσεις έγινε πιο εύκολη και γρήγορη για τους δικαιούχους, καθώς πλέον ολοκληρώνεται έως και 3 ημέρες πιο σύντομα σε σχέση με τον παραδοσιακό τρόπο υπογραφής.
Άλλη μία διάκριση στα “Mobile Excellence Awards” απέσπασε και η νέα ψηφιακή εμπειρία προασφαλιστικού ελέγχου της ERGO, λαμβάνοντας το βραβείο Bronze στην κατηγορία “Business Model Transformation through Mobile”. Με τη νέα αυτή ψηφιακή δυνατότητα, ο πελάτης μπορεί πλέον να διενεργήσει τη διαδικασία προασφαλιστικού ελέγχου με το κινητό του τηλέφωνο και να ολοκληρώσει τη διαδικασία ασφάλισης αυτοκινήτου απλά και γρήγορα με λίγα μόνο κλικ. Οι ψηφιακές, αυτές, εφαρμογές και λύσεις αποτελούν μόνο ένα μέρος των πρωτοβουλιών της ERGO για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της και την πάγια δέσμευσή της να θέτει τον πελάτη αλλά και τον συνεργάτη στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων της, σε μία εποχή όπου οι σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών επιβάλλουν τη χρήση εργαλείων που προσδίδουν αμεσότητα, ταχύτητα, διαφάνεια στην εξυπηρέτηση και κάνουν την καθημερινότητά τους πιο εύκολη.
Σε αυτό το πλαίσιο, η εταιρεία έχει αναπτύξει καινοτόμα εργαλεία και για τους συνεργάτες της, που αποτελούν την κινητήριο δύναμή της και πολύτιμο αρωγό της, με στόχο την απλοποίηση των καθημερινών εργασιών τους και την ενίσχυση της παραγωγής τους. Το ERGO SalesBOX αποτελεί μία πρωτοποριακή πλατφόρμα η οποία προσφέρει στους συνεργάτες της εταιρείας τη δυνατότητα να εξυπηρετούν τον ασφαλισμένο ακόμα πιο γρήγορα και αποτελεσματικά. Μάλιστα πρόσφατα εντάχθηκε στο ERGO SalesBOX και ο κλάδος Ζωής και Υγείας, με την πλήρη αυτοματοποίηση της αίτησης ασφάλισης και τη χρήση ηλεκτρονικής υπογραφής.
Τέλος, τη χρονιά που πέρασε, η ERGO επένδυσε και στη χρήση της ρομποτικής με άξονα την αυτοματοποίηση, την ψηφιοποίηση και την ακόμα μεγαλύτερη απλούστευση των εσωτερικών διαδικασιών για τη διευκόλυνση του ανθρώπινου δυναμικού στις καθημερινές του διεργασίες.
Ο κ. Αλέξανδρος Σερμπέτης, Διευθυντής Τομέα Πελατών και Ψηφιακού Μετασχηματισμού δήλωσε: «Η ERGO κινείται, πλέον, σε ταχείς ρυθμούς ψηφιακού μετασχηματισμού – και τη νέα χρονιά θα συνεχίσουμε να επενδύουμε στον τομέα της τεχνολογίας και την καινοτομία με πάγια δέσμευση συνεχώς να βελτιώνουμε το επίπεδο υπηρεσιών και εξυπηρέτησης προς πελάτες και συνεργάτες.
Τα τελευταία δύο χρόνια, έγινε ακόμα πιο επιτακτική η ανάγκη να αντιμετωπίζουμε τις προκλήσεις ως ευκαιρία για αλλαγές προκειμένου να ανταποκρινόμαστε στα δεδομένα της ψηφιακής εποχής και τις αυξημένες απαιτήσεις των πελατών μας. Εμείς αξιοποιούμε αυτήν την ευκαιρία εκσυγχρονίζοντας συνεχώς τις υπηρεσίες και τις διαδικασίες μας και δημιουργώντας καινοτόμα προϊόντα, με στόχο να διατηρήσουμε την ERGO ως μια εταιρεία πρότυπο πελατοκεντρικού χαρακτήρα και ποιότητας υπηρεσιών.»
Ο κ. Αντώνης Τσακνάκης, Διευθυντής Digital δήλωσε: «Αν και ο Ψηφιακός Μετασχηματισμός βασίζεται στην τεχνολογία, ο ανθρώπινος παράγοντας παραμένει καθοριστικός. Στην ERGO, αναγνωρίζοντας τη σπουδαιότητα της ενεργούς συμμετοχής όλων μας στο έργο του Ψηφιακού Μετασχηματισμού, δίνουμε έμφαση στη συλλογική προσπάθεια μέσα από τη συνεργασία πολλών και διαφορετικών τμημάτων ώστε κάθε μέλος να προσθέτει αξία από το δικό του τομέα ευθύνης. Για τον σκοπό αυτό, εξελίσσουμε συνεχώς τον τρόπο που λειτουργούμε υιοθετώντας ευέλικτες μορφές συνεργασίας και παραμένουμε πιστοί στο όραμά μας να γίνουμε η πρώτη επιλογή για τους Πελάτες, τους Συνεργάτες και τους εργαζόμενους.»