Με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση και διευκόλυνση των ασφαλισμένων της και δικαιούχων αποζημίωσης, εν μέσω της υγειονομικής κρίσης, η Υδρόγειος Ασφαλιστική έχει καθιερώσει μία νέα απλούστερη και ταχύτερη διαδικασία διακανονισμού απαιτήσεων και καταβολής της αποζημίωσης στον κλάδο οχημάτων.
Με τη νέα διαδικασία όλες οι απαραίτητες ενέργειες και η αποστολή των δικαιολογητικών προς την εταιρεία διεκπεραιώνονται με ηλεκτρονικά μέσα, σε λίγα βήματα, χωρίς την ανάγκη φυσικής διακίνησης εγγράφων.
Τόσο η αναγγελία της ζημιάς όσο και η αποστολή των παραστατικών των δαπανών και λοιπών δικαιολογητικών εγγράφων γίνεται από το δικαιούχο στην ηλεκτρονική διεύθυνση του κλάδου Αποζημιώσεων Οχημάτων.
Αφού ολοκληρωθεί η διαδικασία του διακανονισμού, ο δικαιούχος λαμβάνει στο email του την εξοφλητική απόδειξη, την οποία υπογράφει και επιστρέφει στην εταιρεία ηλεκτρονικώς ώστε να γίνει άμεσα η καταβολή της αποζημίωσης με κατάθεση στον δηλωθέντα τραπεζικό λογαριασμό.
Οι ασφαλισμένοι και δικαιούχοι αποζημίωσης της Υδρογείου Ασφαλιστικής μπορούν να ενημερωθούν αναλυτικά για τη διαδικασία και τα βήματα που ακολουθούν για την αποζημίωσή τους στην ιστοσελίδα της εταιρείας και τον σύνδεσμο: https://www.ydrogios.gr/web/diadikasia-apozimiwsewn-expres