Με μεγάλη συμμετοχή και περισσότερους από 554 συνεργάτες της AIG ολοκληρώθηκε επιτυχώς ο νέος κύκλος εκπαιδευτικών σεμιναρίων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Τα σεμινάρια, τα οποία πραγματοποιούνται με γνώμονα τη συνεχή ενημέρωση και εκπαίδευση των συνεργατών της εταιρείας αλλά και την εξασφάλιση της υψηλής ποιότητας των υπηρεσιών και των προϊόντων της ξεκίνησαν τον Ιανουάριο και ολοκληρώθηκαν στις 15 Μαΐου. Συνολικά, πραγματοποιήθηκαν 25 σεμινάρια στην Αθήνα και 7 σεμινάρια στη Θεσσαλονίκη με 376 και 178 συμμετοχές αντίστοιχα. Εισηγητές των σεμιναρίων ήταν καταξιωμένα στελέχη της εταιρείας οι οποίοι πραγματοποίησαν εκπαιδεύσεις στους τομείς του Customer Service Excellence, των Επιχειρηματικών Κινδύνων και των Προσωπικών κινδύνων.
Οι βασικές ενότητες που αναπτύχθηκαν κατά τη διάρκεια των εκπαιδεύσεων είναι η Αποτελεσματική Διαχείριση Αιτιάσεων Πελατών, οι Ευθύνες Στελεχών Διοίκησης, οι Επαγγελματικές Ευθύνες, η Διαχείριση Κρίσεων, η Αστική Ευθύνη Επιχειρήσεων “C.G.L.”, η Ασφάλιση Περιουσίας, η Ασφάλιση Περιβαλλοντικής Ευθύνης και η Ασφάλιση Μεταφορών καθώς και θέματα όπως η Ασφάλιση Κατοικίας, η Ασφάλιση Οχημάτων και η Ασφάλιση Προσωπικών Ατυχημάτων & Ταξιδιωτικών Ασφαλίσεων.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της AIG Ελλάδος, κ. Giuseppe Zorgno, δήλωσε σχετικά: «Eίμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για τη συμμετοχή των συνεργατών μας στον νέο κύκλο εκπαιδεύσεων για αυτό το χρόνο τα οποία ολοκληρώθηκαν με μεγάλη επιτυχία. Η εταιρεία μας θα συνεχίζει να τους στηρίζει και να τους παρέχει την κατάλληλη εκπαίδευση προκειμένου να εξυπηρετούν όσο το δυνατόν καλύτερα τους πελάτες μας προσφέροντάς τους υπηρεσίες και προγράμματα που καλύπτουν στο μέγιστο στις ανάγκες τους».