Για τη χρονιά που πέρασε
Η επιμόρφωση και η βελτίωση της εξειδίκευσης είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την επαγγελματική ανάπτυξη κάθε οργανισμού, ακόμα και σε περιόδους ταχύτατων εξελίξεων, όπως αυτή που διανύουμε. Για τη Eurolife FFH, τα δίκτυα συνεργατών της είναι μια από τις πιο σημαντικές επενδύσεις της, γι’ αυτό φροντίζει να αφουγκράζεται τις ανάγκες τους, να ανταποκρίνεται στα αιτήματά τους και να υποστηρίζει την ανάπτυξή τους με κάθε δυνατό τρόπο.
Η εξέλιξη των συνεργατών της, μέσω της εκπαίδευσης, αποτελεί βασική αξία της Eurolife FFH, η οποία μετουσιώνεται σε πράξη.
Το 2020, πραγματοποιήθηκαν 345 εκπαιδευτικές συναντήσεις, με περισσότερες από 1.200 ώρες εκπαίδευσης και πάνω από 14.300 συμμετοχές.
Πιο συγκεκριμένα από το σύνολο των εκπαιδευτικών συναντήσεων υλοποιήθηκαν
71% εξ αποστάσεως σεμινάρια, με:
29% δια ζώσης εκπαιδευτικές συναντήσεις με έμφαση στους τομείς:
Με αυτές τις εκπαιδευτικές δραστηριότητες, οι συνεργάτες της Eurolife FFH αποκτούν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, αφού είναι σε θέση να προσφέρουν στους πελάτες τους όχι μόνο τα καλύτερα προϊόντα της αγοράς αλλά, κυρίως, ποιότητα ολοκληρωμένων υπηρεσιών. «Μέσα στο 2020, μια απαιτητική χρονιά με πολλές προκλήσεις, καταφέραμε να συνεχίσουμε τις εκπαιδευτικές μας συναντήσεις με την ίδια δυναμική», δήλωσε σχετικά ο Βλάσης Γαδ, Υπεύθυνος Εκπαίδευσης στη EurolifeFFH. «Από την πρώτη κιόλας στιγμή ψηφιοποιήσαμε τις διαδικασίες μας και λειτουργήσαμε ένα μοντέλο εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, με διαδικτυακά σεμινάρια, ώστε να παραμείνουμε στο πλευρό των συνεργατών μας, προσφέροντάς τους τις υψηλού επιπέδου εκπαιδευτικές μας υπηρεσίες».
Τα νέα δεδομένα όχι μόνο δεν ανέτρεψαν την ήδη προγραμματισμένη λειτουργία του εκπαιδευτικού κέντρου της εταιρείας, αλλά ειδικά από το μήνα Μάρτιο και μετά ενταθήκαν και τα διαδικτυακά μαθήματα, μέσα από την πλατφόρμα εκπαίδευσης (https://training.eurolife.gr), με ειδικά προσαρμοσμένο υλικό για εξ αποστάσεως εκπαίδευση που είχαν προετοιμάσει όλο το προηγούμενο διάστημα τα στελέχη εκπαίδευσης.
Στόχος της Eurolife FFH και για το 2021 είναι να σχεδιάζει και να υλοποιεί εκπαιδευτικά προγράμματα προσαρμοσμένα στις νέες και διαφορετικές συνθήκες, με ανθρωποκεντρική προσέγγιση, σύμφωνα με τις αρχές εκπαίδευσης ενηλίκων, προσφέροντας συνεχή κατάρτιση και επιμόρφωση και δημιουργώντας νέες εκπαιδευτικές εμπειρίες.