Οι ιδιαίτερες συνθήκες που δημιουργήθηκαν φέτος και για τον ασφαλιστικό κλάδο σε συνδυασμό με τις ανάγκες των ασφαλισμένων, βρήκαν σε απόλυτη ετοιμότητα ανταπόκρισης την INTERAMERICAN. Η εταιρεία, με πλήρη λειτουργικότητα και προσαρμογή στην εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση, χάρη στην ψηφιακή οργάνωση και την ευελιξία των υπηρεσιών της, υπογράμμισε την αξιοπιστία της και στο επίπεδο της ακέραιας εκπλήρωσης των οικονομικών υποχρεώσεών της.
Η INTERAMERICAN κατέβαλε σε αποζημιωθέντες πελάτες και λοιπούς δικαιούχους, συνολικά κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους, 111,1 εκατ. ευρώ για 182.945 περιπτώσεις. Οι καταβολές σημείωσαν μείωση κατά 11,8% έναντι του αντίστοιχου εξαμήνου του 2019 (125,9 εκατ.), κυρίως λόγω της μείωσης των αποζημιώσεων για περιουσιακά στοιχεία (κατοικίες και επιχειρήσεις, οχήματα). Κατά μέσο όρο, ημερησίως η εταιρεία πλήρωνε 610 χιλ. ευρώ σε 1.000 περίπου πελάτες της και δικαιούχους.
Ο δείκτης Net Promoter Score (NPS), που η INTERAMERICAN παρακολουθεί συστηματικά σε μηνιαία βάση, σύμφωνα με τα στοιχεία Αυγούστου είναι ιδιαίτερα υψηλός, ανερχόμενος στις 64,2 μονάδες στο σύνολο των τομέων και υπηρεσιών (εξυπηρέτηση πελατών, υπηρεσίες βοήθειας, τομέας πωλήσεων, αποζημιώσεις γενικών ασφαλίσεων και υγείας). Ο συνολικός δείκτης NPS έχει καταγράψει εντυπωσιακή αύξηση από το 2014 (NPS 48), παρέχοντας μια αποκαλυπτική εικόνα ικανοποίησης πελατών, διατηρησιμότητας-προτίμησης και διάθεσης για σύσταση της εταιρείας σε τρίτους, δεδομένου ότι είναι σημαντικά υψηλότερος από τα διεθνή standards. «Συνεχίζουμε σταθερά στον δρόμο την εστίασης στον πελάτη, με συνέπεια στην αποστολή μας να τον βοηθάμε να ζει πιο ασφαλής, περισσότερο και καλύτερα. Παράλληλα με τη διαρκή προσπάθεια να βελτιώνουμε την εμπειρία του από τις υπηρεσίες μας σε καθημερινή βάση, φροντίζουμε για τη δίκαιη και άμεση ανταπόκρισή μας στις οικονομικές υποχρεώσεις μας απέναντί του, ενισχύοντας τη σχέση εμπιστοσύνης μαζί του» τονίζει σχετικά ο Γιάννης Καντώρος, Διευθύνων Σύμβουλος.
Ανά τομέα δραστηριότητας, η INTERAMERICAN κατέβαλε από τον Ιανουάριο μέχρι και τον Ιούνιο 2020, στους κλάδους Γενικών ασφαλίσεων συνολικά 38,1 εκατ. ευρώ, σε 26.885 περιπτώσεις. Σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο του 2019, παρατηρήθηκε για τους λόγους που προαναφέρθηκαν, μείωση του ποσού αποζημιώσεων κατά 27%. Στους επιμέρους κλάδους, πληρώθηκαν σε ιδιοκτήτες οχημάτων για ζημίες 29,9 εκατ. ευρώ, ενώ εκτός κλάδου οχημάτων οι αποζημιώσεις έφθασαν στα 8,2 εκατ. με τον κλάδο πυρός (κατοικία – επιχείρηση) στα 3,6 εκατ. ευρώ.
Στον τομέα των ασφαλίσεων Υγείας, η εταιρεία κατέβαλε συνολικά 30,7 εκατ. ευρώ σε 93.071 περιπτώσεις, έναντι 28,1 εκατ. κατά το περυσινό εξάμηνο. Φυσικά, το μεγαλύτερο ποσόν αντιστοιχεί στα νοσοκομειακά προγράμματα και τις νοσηλείες, όπου οι αποζημιώσεις ανήλθαν σε 26,8 εκατ. ευρώ. Ειδικότερα για το νέο σύστημα υγείας Bewell, που αναπτύσσει συνεχώς πελατολόγιο, επισημαίνεται ότι για επισκέψεις, διαγνωστικά νοσηλείες κ.ά. υπηρεσίες σε ασφαλισμένους πληρώθηκαν 2,6 εκατ. ευρώ. Στον κλάδο ασφαλίσεων Ζωής, η INTERAMERICAN κατέβαλε συνολικά 30 εκατ. ευρώ σε 5.978 περιπτώσεις για θανάτους, λήξεις συμβολαίων, εξαγορές και μόνιμες-πρόσκαιρες ανικανότητες. Μόνο για λήξεις συμβολαίων, η εταιρεία κατέβαλε 14,3 εκατ. ευρώ. Τέλος, στις Ομαδικές ασφαλίσεις (συνταξιοδοτικά, Ζωής, Υγείας και Ζημιών) πληρώθηκαν 12,3 εκατ. ευρώ.