Η νέα πραγματικότητα που διαμορφώθηκε κατά την περίοδο της υγειονομικής κρίσης επηρέασε καθοριστικά τον τρόπο εργασίας και επικοινωνίας των Ασφαλιστικών Συμβούλων. Η INTERAMERICAN, από την πρώτη στιγμή οργάνωσε για τους Συνεργάτες της εντατικά εκπαιδευτικά προγράμματα προσαρμογής, ώστε να ανταπεξέλθουν στις διαμορφούμενες προκλήσεις, με βάση τον ολοκληρωμένο ψηφιακό μετασχηματισμό των λειτουργιών της εταιρείας και το digital marketing. Δημιουργήθηκε ένα νέο σχέδιο εκπαίδευσης και ανάπτυξης δεξιοτήτων για κάθε Ασφαλιστικό Σύμβουλο, σε συνδυασμό με την οργάνωση του ψηφιακού γραφείου, ώστε να παραμείνει αναπτυξιακά παραγωγικός και να υπηρετεί την πελατοκεντρική αποστολή της INTERAMERICAN απέναντι σε κάθε ασφαλισμένο: «να τον βοηθά να ζει πιο ασφαλής, περισσότερο και καλύτερα».
Κατά τον Μάιο, ολοκληρώθηκαν 57 εξ αποστάσεως προγράμματα εκπαίδευσης για το εταιρικό Δίκτυο Πωλήσεων. Το σχέδιο περιελάμβανε 5 καθημερινές πρακτικές εκπαιδεύσεις με role plays και βέλτιστες πρακτικές, που κάλυπταν τις ανάγκες των διαφορετικών ομάδων που συμμετείχαν. Συνολικά, περισσότεροι από 350 Συνεργάτες έλαβαν μέρος σε σύγχρονα virtual classes και live webinars για την αποτελεσματική χρήση τεχνολογιών εξ αποστάσεως επικοινωνίας. Στις εκπαιδεύσεις χρησιμοποιήθηκαν οι περισσότερες σύγχρονες ψηφιακές πλατφόρμες επικοινωνίας (zoom, το skype, το viber, το messenger). Τα προγράμματα εκπαίδευσης στις ψηφιακές λειτουργίες, δυνατότητες και τρόπους προσέγγισης των πελατών, συνεχίζονται και κατά τον Ιούνιο. Οι επίκαιρες εκπαιδεύσεις βοήθησαν όλους όσοι συμμετείχαν στην εξοικείωσή τους με τη νέα πραγματικότητα, στη διατήρηση ουσιαστικής επικοινωνίας με τους πελάτες τους, καθώς και στη δημιουργία νέων επαφών με δυνητικούς πελάτες. Οι θεματικές ενότητες ήταν:
Παράλληλα, υλοποιήθηκαν 8 virtual classes σε 60 υποψήφιους Συνεργάτες για τον ουσιαστικό ρόλο της ιδιωτικής ασφάλισης και του Ασφαλιστικού Συμβούλου, σήμερα, στην κοινωνία. Επίσης, αναπτύχθηκαν δύο δεκαήμερα προγράμματα προετοιμασίας 50 Συνεργατών για την πιστοποίηση γνώσεων επενδυτικών προϊόντων και 10 εξειδικευμένα virtual classes για 20 νέους Συνεργάτες της. Η πυκνή δέσμη εκπαίδευσης συμπληρώθηκε με 5 e-learning προγράμματα, στα οποία συμμετείχαν 842 Συνεργάτες. Οι αξιολογήσεις των εκπαιδευτικών προγραμμάτων κατέδειξαν ικανοποίηση των Συνεργατών έφθασε στο 94%. Για την INTERAMERICAN, η στρατηγική προτεραιότητα της δημιουργίας νέας εμπειρίας στους ασφαλισμένους της περνά μέσα από την ψηφιακή καινοτομία και τις δυνατότητες ισχυρής αλληλεπίδρασης που υποστηρίζει η ψηφιακή τεχνολογία.
(από επάνω αριστερά:) 1η σειρά – ΣΙΑΜΗΤΡΟΣ ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ - Γραφείο: ΓΑΒΑΛΑΚΗΣ Λ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΑΣΦΑΛ. ΣΥΜΒ-ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ-ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕΣ & ΣΙΑ Ε.Ε., ΔΕΛΕΝΔΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ – ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ EUROLIFE FFH, ΚΟΥΚΟΥΛΙΑΚΟΥ ΦΩΤΕΙΝΗ - Γραφείο: ΓΑΒΑΛΑΚΗΣ Λ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΑΣΦΑΛ. ΣΥΜΒ-ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ-ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕΣ & ΣΙΑ Ε.Ε., ΓΚΟΝΤΡΟΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ - Γραφείο: VICTORY PROMISE ΠΡΑΚΤ/ΣΗ ΑΣΦΑΛ. Α.Ε, ΜΠΡΑΪΜΗ ΕΜΙΛΥ - Γραφείο: ΜΕΓΚΑ ΙΝΣΟΥΡΑΝΣ ΜΠΡΟΚΕΡΣ Α.Ε., ΠΑΤΣΑΤΖΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ- ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΕΤΑΙΡΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ EUROLIFE FFH, ΚΑΛΟΓΗΡΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ - Γραφείο: ΑΠΟΛΛΩΝ Α.Ε. ΜΕΣΙΤΕΙΑΣ ΑΣΦΑΛ., ΠΑΠΟΥΤΣΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ - Γραφείο: ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ ΣΟΦΟΥ Α.Ε. ΠΡΑΚΤΟΡΕΥΣΗΣ, ΑΡΑΠΟΓΛΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ - ΜΕΛΟΣ ΕΤΑΙΡΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ EUROLIFE FFH, ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ ΖΩΗ - Γραφείο: FI LEADERS, ΧΡΗΣΤΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ - Γραφείο: 3P INSURANCE BROKERS Ι.Κ.Ε., ΦΟΥΛΑΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ - Γραφείο ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ & ΣΙΑ ΟΕ. 2η σειρά – ΚΑΡΚΟΥΛΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ – Γραφείο: DESIGNIA INSURANCE AGENTS, ΦΥΤΕΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑ – Γραφείο: ΑΣΦ. ΠΡΑΚΤ. ΠΑΡΟΝ, ΚΟΣΜΑΔΑΚΗΣ ΣΩΤΗΡΙΟΣ - Γραφείο: FI LEADERS, ΣΙΝΝΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ – Γραφείο: EURENTA ΕΛΛΑΣ ΜΟΝ., ΣΙΚΟΤΑΚΗ ΣΟΦΙΑ - Γραφείο: ΑΠΟΛΛΩΝ Α.Ε. ΜΕΣΙΤΕΙΑΣ ΑΣΦΑΛ., ΒΙΚΤΩΡΑΤΟΥ ΣΤΕΛΛΑ - Γραφείο: WE ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ Α.Ε., ΠΟΥΛΑΝΤΖΑ ΜΑΡΙΑ - Γραφείο: Μ. ΠΟΥΛΑΝΤΖΑ & ΣΙΑ Ο.Ε., ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ - Γραφείο: FARAOS my life partners Ι.Κ.Ε., ΒΟΛΙΚΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ - Γραφείο: WE ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ Α.Ε., ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ - Γραφείο: ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ & ΣΙΑ ΟΕ, ΓΑΒΑΛΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ - Πιστοποιημένος εκπαιδευτής της LIMRA για Ελλάδα και Κύπρο