Η Allianz Ελλάδος αξιοποιεί τη σύγχρονη τεχνολογία ψηφιακής εκπαίδευσης που διαθέτει, στηρίζοντας έμπρακτα τους Συνεργάτες της ώστε να ανταποκριθούν στις νέες ανάγκες της αγοράς όπως διαμορφώνονται μετά την εφαρμογή των περιοριστικών μέτρων για τον COVID-19.
Εν μέσω των αντίξοων συνθηκών των τελευταίων τριών εβδομάδων, η Διεύθυνση Εκπαίδευσης της Allianz διοργάνωσε για το Δυναμικό Πωλήσεών της, 8 Webinars με πολύπλευρη θεματολογία όπως Millennials & Ασφάλιση, Ανθεκτικότητα & Νέες Συνθήκες, Νοοτροπία Νικητή κ.α., καταγράφοντας 400 συμμετοχές.
Ήδη από το 2017, η εταιρεία υλοποιεί την ψηφιακή της στρατηγική στην εκπαίδευση των Συνεργατών της, προσφέροντας μία καινοτόμο εμπειρία που αποτελεί το μέλλον στην ασφαλιστική εκπαίδευση. Η επένδυση σε εξειδικευμένες ψηφιακές εφαρμογές εκπαίδευσης την καθιστά έτοιμη να ανταποκριθεί άμεσα στις απρόβλεπτες εξελίξεις της εποχής και να συνεχίσει απρόσκοπτα την υλοποίηση του εκπαιδευτικού της προγράμματος.