Άλλο ένα κανάλι επικοινωνίας με τα μέλη του, όπως και με το σύνολο της ασφαλιστικής αγοράς, καθώς και με το ευρύτερο κοινό του επιχειρείν, καθιερώνει ο ΣΕΜΑ. Πρόκειται για το ομότιτλο με το περιοδικό «Broker’s Time» του Συνδέσμου, blog – www.brokerstime.gr, που εδώ και λίγες ημέρες είναι στο «αέρα». Η νέα πλατφόρμα επικοινωνίας διαθέτει σύγχρονο σχεδια-σμό, μινιμαλιστικό ύφος, απλή δομή ώστε να είναι εύχρηστη και ήδη φιλοξενεί τα πρώτα του άρθρα.
Το blog θα εμπλουτίζεται διαρκώς με νέες τοποθετήσεις στελεχών της ασφαλιστικής αγοράς, καθώς και εκπροσώπων άλλων βασικών κλάδων της οικονομίας. Σχετικά άρθρα έχουν «ανέβει» από παράγοντες της ναυτιλιακής αγοράς και των νέων τεχνολογιών, ενώ έπονται τοποθετήσεις και από την ξενοδοχειακή αγορά.
Ο υπεύθυνος επικοινωνίας του ΣΕΜΑ, κ. Τάσος Χατζηθεοδοσίου, δήλωσε σχετικά ότι «ο Σύνδεσμος θα συνεχίσει να επενδύσει στην επικοινωνία και τη διάχυση της πληροφορίας, με στόχους την ανταλλαγή απόψεων μέσα από σύγχρονα κανάλια, την ενίσχυση της διαφάνειας και την ανάδειξη ιδεών, προτάσεων και παρεμβάσεων που θα μπορούσαν να επιδράσουν θετικά στη στήριξη του θεσμού της ιδιωτικής α-σφάλισης. Ο ΣΕΜΑ καλεί όλα τα μέλη του και εν γένει τα στελέχη της αγοράς, να τοποθετηθούν με τις απόψεις τους μέσω του blog, ώστε να ανοίξει ένα νέο, δημιουργικό και σύγχρονο πεδίο ελεύθερου δια-λόγου στην ασφαλιστική αγορά».