Η ανατρεπτική καμπάνια της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος για την αξία της ασφάλισης παρουσιάζει τα νέα… ‘oops’ στις ζωές των πρωταγωνιστών της.
Η καμπάνια της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) επιστρέφει με νέες περιπέτειες και με πρωταγωνιστές τα oops. Τα αγαπημένα, ζωηρά πλασματάκια δημιουργούν νέα απρόβλεπτα στην καθημερινότητά μας τα οποία μας κάνουν, κάποιες στιγμές, να ‘σκοντάφτουμε’ και να αναφωνούμε… oops!
Με αυτό τον τρόπο η ΕΑΕΕ επιλέγει να μιλήσει απλά και φιλικά στους πολίτες αναδεικνύοντας τα οφέλη της ασφάλισης στην καθημερινότητά τους.
Σε συνέχεια της επιτυχημένης καμπάνιας, που συγκέντρωσε περισσότερο από 1 εκατ. views στα Social Media και 9.000 συμμετοχές στον online διαγωνισμό, τα Oops επιστρέφουν δριμύτερα και μας συστήνουν την υπόλοιπη οικογένειά τους, τα Oops Junior, δηλαδή τα μικρά απρόοπτα.
Με το μήνυμα «Ασφαλίζω σημαίνει Φροντίζω» η φετινή σειρά των 4 χιουμοριστικών videos,αναδεικνύει με τρόπο απλό και κατανοητό 4 σημαντικά σημεία της ζωής μας που η ασφάλιση μπορεί να προστατεύσει: την υγεία, τη σύνταξη, την περιουσία και το αυτοκίνητο δημιουργώντας τις προϋποθέσεις για μία καλύτερη ποιότητα ζωής.
Η καμπάνια πλαισιώνεται και φέτος από online διαγωνισμό, ο οποίος φιλοξενείται στο theoops.gr. Ο διαγωνισμός, θα διεξαχθεί σε 4 φάσεις, και καλεί τους χρήστες να ανακαλύψουν τα κρυμμένα Oops της ζωής, διεκδικώντας χρήσιμα δώρα αλλά και μαθαίνοντας χρήσιμες συμβουλές πρόληψης.
Η καμπάνια ξεκίνησε μέσα στον Οκτώβριο, με τα πρώτο video που έχει θέμα τα απρόοπτα που μπορεί να συμβούν σε ένα προαύλιο σχολείου και την ανάγκη για την ασφάλιση υγείας. Συνεχίζει με το δεύτερο video, που αφορά στην προστασία της περιουσίας από τη φωτιά.
Μείνετε συντονισμένοι στο theoops.gr, στην FB page και στο YouTube Channel της ΕΑΕΕ.