H MINETTA Ασφαλιστική για 4η συνεχή χρονιά συμμετείχε στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, η οποία διοργανώνεται υπό την αιγίδα του Εθνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών.
Η Εταιρία, αναγνωρίζοντας τη σημασία της εξυπηρέτησης του πελάτη, ως πρωταρχικού πυλώνα ανάπτυξής της, συμμετείχε ενεργά στην εβδομάδα αυτή, με δράσεις για την ανάδειξη καινοτόμων ιδεών προς όφελος των ασφαλισμένων και των συνεργατών της.
Στη διάρκεια της εργασιακής εβδομάδας από 7/10/19 έως και 11/10/19 διοργανώθηκαν μια σειρά από ενέργειες, εντός και εκτός της Εταιρίας, που αφορούσαν στους πελάτες, στους συνεργάτες αλλά και στους εργαζόμενους με κεντρικό μήνυμα «ΓιορτάΖΟΥΜΕ την εξυπηρέτηση».
Ενδεικτικά:
Η εξυπηρέτηση του πελάτη και του συνεργάτη τοποθετούνται στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων της ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστικής, η οποία συστηματικά συνεχίζει να εκσυγχρονίζει τις προσφερόμενες υπηρεσίες της προς όφελος του κοινού και των συνεργατών της.