Για 3η συνεχόμενη χρονιά, η εταιρεία γιόρτασε την εξυπηρέτηση πελατών με μια σειρά από δράσεις.
Η Eurolife ERB συμμετείχε και φέτος στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, η οποία πραγματοποιήθηκε μεταξύ 7 και 11 Οκτωβρίου υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελάτη. Με σύνθημα το “Eurolife Empowering Customers”, εμπνευσμένο από τα αρχικά της διεύθυνσης εξυπηρέτησης, Eurolife Experience Center, η εταιρεία πραγματοποίησε στα γραφεία της μια σειρά από δράσεις που στόχο είχαν να αναδείξουν την καθημερινή προσπάθεια των ανθρώπων Α’ γραμμής εξυπηρέτησης.
Το πρόγραμμα της Eurolife ERB, κατά τη διάρκεια της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών, ήταν ιδιαίτερα δραστήριο, με ενέργειες που απευθύνονταν τόσο στο σύνολο των εργαζομένων της εταιρείας, όσο και στους πελάτες και τους συνεργάτες της. Όλοι οι άνθρωποι της Eurolife ERB προσκλήθηκαν σε συνακροάσεις πραγματικών κλήσεων, προκειμένου να γνωρίσουν από κοντά την καθημερινότητα ενός στελέχους που έχει υπό την ευθύνη του την εξυπηρέτηση του πελάτη. Αντίστοιχα, οι άνθρωποι του Eurolife Experience Center είχαν την ευκαιρία να αφήσουν για λίγο τα γραφεία τους και να επισκεφθούν άλλες διευθύνσεις της εταιρείας προκειμένου να γνωρίσουν τις δραστηριότητές τους. Ο σκοπός μέσα από τις δύο αυτές δράσεις, οι οποίες υλοποιούνταν για όλη τη διάρκεια της Εθνικής Εβδομάδας, ήταν να έρθουν οι εργαζόμενοι πιο κοντά με τους συναδέλφους τους, μαθαίνοντας περισσότερα για το έργο τους και αποκτώντας μια καλύτερη εικόνα για τις δομές του οργανισμού.
Μία από τις βασικές προτεραιότητες της Eurolife ERB είναι να σχεδιάζει και να αναπτύσσει πρωτοβουλίες που αναβαθμίζουν συνεχώς την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρει στους πελάτες της. Τους τελευταίους μήνες η εταιρεία έχει επενδύσει σε μια σειρά από έργα ψηφιακού μετασχηματισμού που προσφέρουν κορυφαίου επιπέδου εξυπηρέτηση στο σύνολο των πελατών της. Κατά τη διάρκεια της Εθνικής Εβδομάδας πραγματοποιήθηκαν open sessions για τον τρόπο λειτουργίας των εργαλείων Eurolife Partners, Eurolife Connect και του κορυφαίου συστήματος CRM που η εταιρεία υλοποίησε σε συνεργασία με τη Salesforce, μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες παγκοσμίως στον τομέα των εφαρμογών διαχείρισης πελατών.
Τέλος, κάθε πελάτης που επισκέφθηκε τα γραφεία της Eurolife ERB εκείνες τις ημέρες είχε την ευκαιρία να γνωρίσει από κοντά τους ανθρώπους που είναι πάντα διαθέσιμοι να τον εξυπηρετήσουν και να συνομιλήσει μαζί τους – παίρνοντας μαζί ένα αναμνηστικό δώρο! Η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών έκλεισε με ένα μεγάλο party για τους ανθρώπους της εξυπηρέτησης, ως αναγνώριση του έργου που παράγουν καθημερινά· ένα έργο που δεν είναι τίποτα λιγότερο από το πρόσωπο της Eurolife ERB προς τους ανθρώπους που εμπιστεύονται τις υπηρεσίες και τα προϊόντα της.
«Η άριστη εξυπηρέτηση των πελατών μας είναι το κριτήριο με το οποίο εργαζόμαστε καθημερινά» ανέφερε ο Βασίλης Καλογιάννης, Διευθυντής Εξυπηρέτησης της Eurolife ERB. «Για να είναι σε θέση ένας πελάτης να αισθάνεται ικανοποίηση από τις υπηρεσίες που του προσφέρουμε, πρέπει πρώτα εμείς οι ίδιοι να αναγνωρίζουμε και να επιβραβεύουμε το έργο των ανθρώπων μας. Η Εθνική Εβδομάδα είναι μια εξαιρετική αφορμή να θυμηθούμε όλοι μας πόσο καθοριστικός είναι ο ρόλος της εξυπηρέτησης πελατών για την ευημερία και την εξέλιξη κάθε οργανισμού».