Ενεργοποιώντας το πρωτοποριακό, ευέλικτο και σύγχρονο CRM της Salesforce
Ένα νέο καινοτόμο σύστημα Customer Relationship Management (CRM) λάνσαρε η Eurolife ERB, με σκοπό να παρέχει κορυφαία εξυπηρέτηση στους πελάτες και συνεργάτες της.
Η πλατφόρμα που χρησιμοποιήθηκε για την ανάπτυξη είναι της παγκοσμίως γνωστής εταιρείας Salesforce και ξεκίνησε το 2018 θέτοντας από την αρχή τον πολύ υψηλό στόχο να υλοποιήσει μία CRM πλατφόρμα που θα είναι διαθέσιμη για όλα τα line businesses της Eurolife ERB.
Το συγκεκριμένο εργαλείο δίνει στην Εταιρεία τη δυνατότητα να διαχειρίζεται τα αιτήματα των πελατών της σε πραγματικά χρόνο δίνοντας την συνολική εικόνα των προγραμμάτων, των συναλλαγών και των αιτημάτων τους, προσφέροντας έτσι μια αποτελεσματική και σύγχρονη εμπειρία εξυπηρέτησης. Ταυτόχρονα, μπορεί να προτείνει βελτιώσεις και παραμετροποιήσεις, πάντα με σκοπό την καλύτερη και απρόσκοπτη εξυπηρέτηση πελατών και συνεργατών.
Το νέο σύστημα CRM της Eurolife ERB αποτελείται από το Service Module, μέσω του οποίου υλοποιείται η end-to-end διαχείριση των αιτημάτων του πελάτη, και από το Sales Module, για την υποστήριξη πωλήσεων B2B και B2C. Ταυτόχρονα, καθώς κάθε πελάτης διαθέτει ένα δυναμικό σετ ασφαλιστικών προγραμμάτων με διαφορετικά προϊόντα και καλύψεις, δίνεται η δυνατότητα της εξειδικευμένης και προσωποποιημένης εξυπηρέτησης.
Ο σκοπός της Eurolife ERB, μέσα από τη συνεργασία της με τη Salesforce, ήταν να ενδυναμώσει την επικοινωνία με τους πελάτες και τους συνεργάτες της και να καλλιεργήσει ακόμα περισσότερο τις σχέσεις εμπιστοσύνης μαζί τους, ως ένας αξιόπιστος συνεργάτης. Το νέο σύστημα CRM είναι μια επένδυση της Εταιρείας στην τεχνολογία και τη συνεχή βελτίωση των εργασιών της. Με την ενσωμάτωσή του, η Eurolife ERB βελτιώνει, απλοποιεί και ενδυναμώνει την επικοινωνία με τους πελάτες της, πετυχαίνοντας έτσι έναν από τους βασικούς της στόχους: να παρέχει κορυφαία και έγκαιρη εξυπηρέτηση. Με την αυτοματοποίηση καθημερινών εργασιών, τα στελέχη της εταιρείας θα μπορούν να παρακολουθούν αναλυτικά reports σε πραγματικό χρόνο, να πραγματοποιούν data analysis και να εφαρμόζουν άμεσα διορθωτικές κινήσεις ή πρωτοβουλίες ανάπτυξης.
Το νέο σύστημα CRM της Eurolife ERB είναι ένα χρήσιμο εργαλείο προς μια εξατομικευμένη εμπειρία για κάθε πελάτη. «Πρόκειται για ένα προϊόν εκτεταμένης έρευνας, σχεδιασμού και ελέγχου», ανέφερε ο Σωτήρης Ματσιούλας, Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής Εργασιών και Εξυπηρέτησης της Eurolife ERB. «Για την ανάπτυξή του συνεργαστήκαμε με τη Salesforce, την παγκοσμίως κορυφαία εταιρεία στο σχεδιασμό CRM συστημάτων. Λαμβάνοντας υπόψιν τις ανάγκες που έχουμε ως εταιρεία και τους στόχους μας για την ικανοποίηση των πελατών και συνεργατών από τις εμπειρία τους με εμάς, δημιουργήσαμε ένα χρήσιμο εργαλείο που αναβαθμίζει τον τρόπο που επικοινωνούμε μαζί τους. Επιθυμία μας είναι να είμαστε καθημερινά ο αξιόπιστος συνεργάτης τους, στον οποίο θα στραφούν για οτιδήποτε τους απασχολεί».
Αναφερόμενος στο νέο CRM, ο Βασίλης Καλογιάννης, Διευθυντής Εξυπηρέτησης της Eurolife ERB, και Product Owner του συστήματος μίλησε για τα πλεονεκτήματα της συγκεκριμένης υλοποίησης και τους υψηλούς στόχους που τέθηκαν από την αρχή: «Η κορυφαία ασφαλιστική στην Ελλάδα Eurolife ERB, επιλέγει την κορυφαία CRM πλατφόρμα, και σχεδιάζει υλοποιεί και υποστηρίζει μία κορυφαία και καθολική λύση για όλους. Πελάτες, συνεργάτες αλλά και χρήστες του συστήματος, για όλες τις δραστηριότητες εξυπηρέτησης, όλων των ασφαλιστικών κλάδων. Ο πήχης τέθηκε από την αρχή πολύ ψηλά και όχι μόνο τα καταφέραμε αλλά τα καταφέραμε και σε μικρό χρονικό διάστημα ».