Την Παρασκευή 10 Μαΐου, στο Ετήσιο Συνέδριο του Αποκλειστικού Δικτύου της, η ΑΧΑ σύστησε το νέο motto του Ομίλου «Know You Can» και απέδειξε πως η πίστη στον εαυτό μας είναι η κινητήρια δύναμη κάθε διαδρομής, κάθε στόχου. Στο Μουσείο Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας, όπου φιλοξενείται η πρωτότυπη και εκπαιδευτική ψηφιακή έκθεση της ΑΧΑ «Σεισμός στο Μουσείο», οι προσκεκλημένοι είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν ένα συνέδριο αφιερωμένο στη δύναμη που κρύβουμε όλοι μέσα μας, με πρωταγωνιστές τους συνεργάτες της Εταιρείας και ομιλητές που πρεσβεύουν τη νέα εταιρική ταυτότητά της.
Με όχημα τα όνειρα που κάνουμε όταν είμαστε παιδιά και πετυχαίνουμε ως ενήλικες, η ΑΧΑ φρόντισε καθόλη τη διάρκεια του Συνεδρίου να εμπνεύσει τους παρευρισκόμενους να κάνουν το «Know You Can» τρόπο ζωής.
Το συνέδριο άνοιξε με την ομιλία του κ. Ερρίκου Μοάτσου, Διευθύνοντα Συμβούλου της ΑΧΑ Ελλάδας, ο οποίος αναφέρθηκε στην επιτυχημένη χρονιά που προηγήθηκε, η οποία χαρακτηρίστηκε από ανάπτυξη, επιτάχυνση, καινοτομία και εξαιρετικά επίπεδα ικανοποίησης αποζημιωμένων πελατών. Παράλληλα, αναφέρθηκε στην περαιτέρω ανάπτυξη του εταιρικού δικτύου πωλήσεων και την έλευση νέων, πρωτοποριακών προγραμμάτων και υπηρεσιών στην ασφάλιση υγείας και περιουσίας, με ιδιαίτερη έμφαση στο νέο προϊόν Mediσυν 3. Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε, «H ΑΧΑ συνεχίζει να αποδεικνύει έμπρακτα ότι αποτελεί έναν πραγματικό συνοδοιπόρο, έχοντας την τόλμη να δίνει φωνή στον ασφαλισμένο της και τη διάθεση να συμμετάσχει ενεργά στη διαμόρφωση του νέου μοντέλου ασφάλισης, με τη βοήθεια των συνεχώς εξελισσόμενων τεχνολογικών μέσων.»
Από την πλευρά τους ο κ. Νίκος Σακελλαρίου, Διευθυντής Πωλήσεων & Εξυπηρέτησης Πελάτων & Συνεργατών και ο κ. Βασίλης Αντύπας, Διευθυντής Αποκλειστικού Δικτύου Διανομής, απέδειξαν ότι το «Know You Can» έχει ήδη δυνατούς πρεσβευτές – συνεργάτες, οι οποίοι έχουν θέσει ιδιαίτερα υψηλούς στόχους και έχουν καταφέρει να τους πραγματοποιήσουν. Παράλληλα, αναφέρθηκαν στα δυνατά αποτελέσματα του Εταιρικού Δικτύου και έθεσαν στόχους οι οποίοι έχουν στο επίκεντρο ένα πελάτη ευτυχισμένο, ενδυναμωμένο, που «ξέρει ότι μπορεί». Ο κ. Σακελλαρίου τόνισε πως η στελέχωση του δικτύου με νέους ανθρώπους αποτελεί πρωταρχική ανάγκη του οργανισμού, με τον κ. Αντύπα να συμπληρώνει πως ο οργανισμός σέβεται τις δεσμεύσεις του προς τους συνεργάτες και έχει ως κύριο μέλημά του την παροχή όλων των απαραίτητων εφοδίων για τη διασφάλιση της επιτυχία τους.
Για ακόμα μια χρονιά το πάνελ με τα Μέλη της Εκτελεστικής Επιτροπής της ΑΧΑ ήταν εκεί για να απαντήσει στα ερωτήματα των ανθρώπων του αποκλειστικού δικτύου, τα οποία για πρώτη φορά τέθηκαν μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας. Κατά τη διάρκεια της συζήτησης μεταξύ των Μελών της Εκτελεστικής Επιτροπής δόθηκαν απαντήσεις σχετικά με τη δημιουργία νέων προϊόντων, τα μηχανογραφικά συστήματα, τα οφέλη από την αναδιαμόρφωση των γραφείων πωλήσεων της ΑΧΑ στο πλαίσιο του ONE AXA, καθώς και για τους κεντρικούς στρατηγικούς άξονες ανάπτυξης της Εταιρείας την επόμενη χρονιά. Κομβικό σημείο ήταν η παρουσίαση του νέου προγράμματος εκπαίδευσης του Αποκλειστικού Δικτύου με την πιστοποίηση του BCA College (κατόπιν ολοκλήρωσης του προγράμματος), το οποίο διαμορφώθηκε από μία ομάδα στελεχών και συνεργατών της ΑΧΑ, υπό την καθοδήγηση των κ.κ. Νίκου Σακελλαρίου και Άννας Μανιάτη. Στο πλαίσιο αυτό παρευρέθηκε και ο κ. Μάκης Νικολάου Φωκάς, Σύμβουλος Διοίκησης του BCA College, ο οποίος αναφέρθηκε στη σπουδαιότητα της συνεργασίας μεταξύ του κολλεγίου και της ΑΧΑ και την υποστήριξη νέων που βρίσκονται στην αρχή της επαγγελματικής τους σταδιοδρομίας.