H Interamerican έχοντας πάντα στο επίκεντρο της τον άνθρωπο και τη ζωή του, έχει προχωρήσει ένα βήμα πέρα από την ασφάλιση, δημιουργώντας ένα ολοκληρωμένο οικοσύστημα προϊόντων και διευρυμένων υπηρεσιών για την υγεία, με στόχο την παροχή ολιστικής και υψηλής ποιότητας φροντίδα σε κάθε ασφαλισμένο της.
Στον πυρήνα της ασφαλιστικής της δραστηριότητας βρίσκεται το Σύστημα Υγείας bewell. Αποτελεί μια καινοτομική, απόλυτα εξατομικευμένη πρόταση ασφάλισης υγείας προσφέροντας πλήρη κάλυψη και υποστήριξη σε κάθε στάδιο: από την πρόληψη και τη διάγνωση, μέχρι την περίθαλψη και τη νοσηλεία.
Τόσο στον πρωτοβάθμιο όσο και δευτεροβάθμιο τομέα περίθαλψης, το σύστημα υγείας Interamerican υποστηρίζεται από ένα εκτεταμένο, πανελλαδικής κάλυψης, συνεργαζόμενο δίκτυο 250+ διαγνωστικών κέντρων, 1.400+ Γιατρών, όλων των ειδικοτήτων. Eπίσης οι ιδιόκτητες υποδομές υγείας της Interamerican – τα 2 υπερσύγχρονα Πολυϊατρεία πρωτοβάθμιας φροντίδας, MEDIFIRST, στο Μαρούσι και την Αργυρούπολη, καθώς και η γενική κλινική Αθηναϊκή ΜEDICLINIC, στους Αμπελόκηπους – εξυπηρετούν όχι μόνο τους ασφαλισμένους της εταιρίας αλλά και το ευρύ κοινό. Το 2021, τα Πολυϊατρεία MEDIFIRST διαχειρίστηκαν 154.912 ιατρικά περιστατικά, ενώ στην γενική κλινική Αθηναϊκή MEDICLINIC πραγματοποιήθηκαν 7.071 νοσηλείες και 24.078 ιατρικές επισκέψεις.
Στη διάθεση των ασφαλισμένων βρίσκεται, επίσης, η Γραμμή Υγείας Ιnteramerican 1010, η οποία λειτουργεί απρόσκοπτα 24 ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες τον χρόνο, για κλήσεις από την Ελλάδα ή το εξωτερικό, παρέχοντας ιατρικές συμβουλές για κάθε τακτικό ή έκτακτο περιστατικό υγείας, συντονίζοντας της υγειονομική μεταφορά και προσφέροντας πληροφορίες για τη διαχείριση των συμβολαίων και των διαδικασιών.
Για τα απαιτητικά και έκτακτα περιστατικά υγείας, η Άμεση Ιατρική Βοήθεια της Interamerican αναλαμβάνει την ασφαλή και υπεύθυνη υγειονομική μεταφορά των ασφαλισμένων της στην πλησιέστερη ενδεδειγμένη ιατρική μονάδα. Με τον ιδιόκτητο στόλο 18 ασθενοφόρων, και με την αποκλειστική χρήση 4 αεροπλάνων και 3 ελικοπτέρων, η Άμεση Ιατρική Βοήθεια της εταιρείας, ανταποκρίθηκε το 2021 συνολικά σε 34.186 περιστατικά έκτακτης ανάγκης. Συγκεκριμένα, μετέφερε 5.601 ασθενείς με ασθενοφόρο, πραγματοποίησε 104 εναέριες διακομιδές ασθενών ταξιδεύοντας από ακριτικά νησιά, αλλά και από το εξωτερικό, ενώ έδωσε συνολικά 28.768 ιατρικές συμβουλές σε περιστατικά υγείας. Αξίζει να αναφερθεί πως από το 2021, οι μόνιμοι κάτοικοι των νησιών της Άνδρου, Σκύρου και Σίφνου, έχουν την κάλυψη της Άμεσης Ιατρικής Βοήθειας της Interamerican.
Στο πλαίσιο του ολοκληρωμένου συστήματος υγείας της Interamerican παρέχεται επιπλέον, σε όλους τους ασφαλισμένους υγείας, η πρωτοποριακή εφαρμογή Μedi ON. Η εφαρμογή δίνει τη δυνατότητα στον χρήστη της να ελέγξει, εύκολα και γρήγορα, κάθε σύμπτωμα υγείας που τον ανησυχεί, να λάβει μια αξιόπιστη εκτίμηση για την κατάσταση της υγείας του και τον τρόπο αντιμετώπισης των συμπτωμάτων. Ακόμα, μέσω της εφαρμογής, ο χρήστης λαμβάνει ιατρική καθοδήγηση (τηλεφωνικά ή μέσω chat) από Γιατρό της Interamerican, ενώ έχει τη δυνατότητα να βρει στην περιοχή του τον κατάλληλο για το θέμα της υγείας του Γιατρό ή Διαγνωστικό Κέντρο, συμβεβλημένο με το Δίκτυο Υγείας της Interamerican.
Οι ασφαλισμένοι υγείας της Interamerican που αναζητούν μια δεύτερη ιατρική γνώμη σε ένα σοβαρό θέμα υγείας που αντιμετωπίζουν έχουν μια ακόμα εξαιρετικά σημαντική υπηρεσία στα χέρια τους: δωρεάν πρόσβαση στη μοναδική συμβουλευτική υπηρεσία Best Doctors, η οποία αποτελεί ένα παγκόσμιο δίκτυο με 50.000+ κορυφαίους Γιατρούς και 400+ ειδικότητες σε όλο τον κόσμο.
Επιπλέον με στόχο την βελτίωση της ποιότητας ζωής κάθε ασφαλισμένου της, η Interamerican, σε συνεργασία με κορυφαίους οργανισμούς, εταιρίες και ειδικούς, προσφέρει ειδικά προνόμια και εξειδικευμένο περιεχόμενο στους τομείς της υγιεινής διατροφής, της φυσικής άσκησης και της καλής ψυχολογίας.
Ο κ. Γιώργος Βελιώτης, Γενικός Διευθυντής Ζωής & Υγείας της Interamerican, υπογραμμίζει: «Το μοναδικό σύστημα υγείας της Interamerican εξασφαλίζει άμεση πρόσβαση σε ολοκληρωμένες και υψηλής ποιότητας υπηρεσίες υγείας και θέτει σήμερα τα θεμέλια εκείνα που θα μας επιτρέψουν να προσφέρουμε, μελλοντικά, στους πελάτες μας περισσότερα, ακόμη πιο καινοτόμα και υψηλής ποιότητας προϊόντα και υπηρεσίες υγείας».