Η Allianz Ελλάδος, με στόχο να αναβαθμίζει διαρκώς την εμπειρία των ασφαλισμένων και τη σχέση μαζί τους, εισάγει το Voice of the Customer (VoC), ένα σύγχρονο πρόγραμμα εξυπηρέτησης και αξιολόγησης των υπηρεσιών της. Με τον τρόπο αυτό αποδεικνύει έμπρακτα ότι δίνει «φωνή» στους ασφαλισμένους και αφουγκράζεται τις ανάγκες τους.
Το πρόγραμμα Voice of the Customer βοηθά την Allianz να λάβει με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο τα σχόλια των ασφαλισμένων, μέσα από ερωτηματολόγια που τη βοηθούν να βελτιώσει περαιτέρω τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της αλλά και να αυξήσει το επίπεδο ικανοποίησης των πελατών της. Το πρόγραμμα συλλέγει πληροφορίες που προέρχονται από αιτήματα των ασφαλισμένων σε πραγματικό χρόνο, διευκολύνοντας την ανάλυσή τους. Έτσι, η Allianz μπορεί να εστιάσει στις κύριες αιτίες των ζητημάτων που προκύπτουν, επιλύοντάς τα έγκαιρα.
Χάρη στο Voice of the Customer, η επικοινωνία με τους πελάτες επιταχύνεται ακόμα περισσότερο. Η ομάδα της Allianz επικοινωνεί εντός 24 ωρών με τους ασφαλισμένους που δεν έμειναν ικανοποιημένοι, με σκοπό να διερευνήσει περαιτέρω το παράπονό τους. Σε δεύτερο επίπεδο, η λειτουργία αυτή βοηθά την Allianz να βελτιώσει τις διαδικασίες της για να έχουν οι πελάτες καλύτερη συνολική εμπειρία εξυπηρέτησης μελλοντικά.
Παράλληλα, το πρόγραμμα Voice of the Customer βοηθά την Allianz ν’ αναπτύξει ακόμη περαιτέρω τις δεξιότητες των υπαλλήλων της, φροντίζοντας ώστε να υιοθετούν στις καθημερινές τους πρακτικές τα διδάγματα και τις εμπειρίες που προκύπτουν, με επίκεντρο πάντα τις ανάγκες των ασφαλισμένων.
Στην συνεπή προσπάθεια της Allianz να εξελίσσεται διαρκώς, μαζί με τους ασφαλισμένους, το Voice of the Customer αποδεικνύεται ένα πολύτιμο εργαλείο, τόσο για την εταιρεία όσο και για τον κάθε ασφαλισμένο ξεχωριστά.