Ακολουθεί το κείμενο της εγκυκλίου της Generali, προς ενημέρωση όλων των συνεργατών της για τα έκτακτα μέτρα που εφαρμόζει για την εξυπηρέτηση των πληγέντων από τις πυρκαγιές:
“Αγαπητοί Συνεργάτες,
Με αφορμή τις πυρκαγιές που βρίσκονται σε εξέλιξη σε αρκετές περιοχές στη χώρα μας, θέτουμε σε εφαρμογή έκτακτο σχέδιο ανταπόκρισης, προκειμένου να είμαστε δίπλα σε ασφαλισμένους που τυχόν έχουν πληγεί. Συγκεκριμένα, έχουμε θέσει σε λειτουργία μηχανισμό έκτακτης ανάγκης, για την ταχύτερη καταγραφή των αναγγελιών ζημιών και την αξιολόγησή τους. Επιπλέον, προβαίνουμε στις παρακάτω ενέργειες:
Κλάδος Κατοικία & Επιχειρήσεων
▪ Έχουμε συντονίσει ομάδα γραφείων πραγματογνωμόνων για τη συνεχή και άμεση επιθεώρηση των ζημιών και παράλληλα για την παροχή συμβουλών προς τους ασφαλισμένους.
▪ Επιταχύνουμε τη διαδικασία αποζημίωσης εγκρίνοντας ποσά προκαταβολών, μετά την αναγγελία και την αυτοψία της ζημιάς.
▪ Αποστέλλουμε μήνυμα στους ασφαλισμένους που βρίσκονται στις πληγείσες περιοχές, προτρέποντάς τους να έρθουν σε επαφή με τον Ασφαλιστικό τους Σύμβουλο για την ταχύτερη εξυπηρέτησή τους:
Κείμενο SMS
ΑΓΑΠΗΤΕ ΠΕΛΑΤΗ, ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ Η ΚΑΤΟΙΚΙΑ / ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΣΑΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΠΛΗΓΕΙΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΥΡΚΑΓΙΕΣ ΠΕΡΙΟΧΗ ΚΑΙ ΕΧΕΤΕ ΥΠΟΣΤΕΙ ΖΗΜΙΕΣ, ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΤΕ ΑΜΕΣΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΣΑΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟ Η’ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΣΤΟ 2108096100, ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΕΤΕ ΤΙΣ ΠΡΟΣΦΕΡΟΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΡΙΟ ΣΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ. ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΠΛΑ ΣΑΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΑΝΑΓΚΗ.
Κλάδος Αυτοκινήτου:
▪ Μειώνουμε το χρόνο εκτίμησης των ζημιών με την εφαρμογή της εξ’αποστάσεως πραγματογνωμοσύνης.
▪ Αναλαμβάνουμε πλήρως τη διαδικασία για την εξέλιξη της αποζημίωσης, απαλλάσσοντας τους Ασφαλισμένους από κάθε έγνοια και προχωράμε σε άμεση αποζημίωση.
Συντονιζόμαστε για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των Ασφαλισμένων μας.