Τους αποτελεσματικούς τρόπους ψηφιακής τηλε-προσέγγισης, συμβουλευτικής και εξυπηρέτησης πελατών από τους συνεργάτες του εταιρικού Δικτύου Πωλήσεων αξιοποιεί η INTERAMERICAN. Η σταθερή δραστηριότητα της εταιρείας στον τομέα των ασφαλίσεων υγείας, παρά την κρίση και τα περιοριστικά μέτρα, επιβεβαιώνεται από την αύξηση κατά 4,3% στη νέα παραγωγή ατομικών συμβολαίων κατά τον Μάρτιο, συγκριτικά με τον αντίστοιχο μήνα πέρυσι. Επισημαίνεται ότι και στο σύνολο του πρώτου τριμήνου του έτους υπήρξε αύξηση στη νέα παραγωγή ατομικών συμβολαίων υγείας κατά 7,2% έναντι του αντίστοιχου τριμήνου του 2018.
Η INTERAMERICAN, με ιδιόκτητες υποδομές υπηρεσιών (γενική κλινική Αθηναϊκή Mediclinic, πολυϊατρεία Medifirst, Άμεση Ιατρική Βοήθεια και Γραμμή Υγείας 1010), με ολοκληρωμένη διαχείριση και ευέλικτο προϊοντικό σύστημα ασφαλίσεων (Bewell), έχει αναπτύξει πρωτοποριακά για την αγορά, επί τρεις δεκαετίες και πλέον, την ασφαλιστική κάλυψη για υγεία. Με αφορμή την κρίση εξάπλωσης του κορονοϊού, επισημαίνεται ότι όλα τα συμβόλαια Υγείας της INTERAMERICAN, ατομικά και ομαδικά, καλύπτουν απόλυτα με ασφάλιση (και όχι επιδοματικά) την πανδημία.
Η εταιρεία συνεχίζει να εφαρμόζει πολιτική διαρκούς βελτίωσης και αναβάθμισης της ασφάλισης και των υπηρεσιών που παρέχει, με έμφαση στην πρόληψη. Στο πλαίσιο δημιουργίας ενός ευρύτερου οικοσυστήματος υπηρεσιών για την υγεία, η INTERAMERICAN -με περισσότερη ένταση και συχνότητα κατά τη φάση της πανδημίας- εστιάζει στην ενημέρωση των πελατών της στην υγεία, με χρήση των ηλεκτρονικών μέσων και δυνατοτήτων επικοινωνίας, καθώς και των συνεργασιών που έχει αναπτύξει με έγκυρους οργανισμούς και επιστημονικά ινστιτούτα υγείας. Και στην ασφάλιση υγείας οι διαδικασίες υπηρεσιών και εξυπηρέτησης -από την αίτηση, την έκδοση συμβολαίου και αποστολή όλων των εγγράφων μέχρι το underwriting και την αποζημίωση- διεκπεραιώνονται ψηφιακά και εξ αποστάσεως.